HELP weet niet wat te doen

Hee

Ik heb het nu uit gemaakt met die jonge.
Het lucht wel op.

Bedankt voor jullie reacties

Volg je hart.

nou, eerst afwachten. (nog niks zeggen tegen je vriend)
En als die andere jongen jou ook leuk vind, moet je een keuze gaan maken!
als je die hebt gemaakt, en je kiest voor die andere jongen moet je het eerlijk zeggen tegen je vriend. En uitmaken!
succes!

Als je iemand anders leuker vind dan je eigen vriendje, en hij vind jou ook leuk, zou ik iets met hem nemen (ookal staat dat wel een beetje sletterig, zo vlak achter elkaar maar dat kan ook aan mij liggen). Maar ik zou het eerst even afwachten, misschien vind je die ander nu op dit moment wel leuker, maar na een tijdje niet meer (vergelijk het met kleren! haha kwam even in me op). Iig nog niet uitmaken of wat dan ook.

Als je iemand leuker vindt dan je eigen vriend, moet je het sowieso uitmaken ! Ook al vind die andere jongen jou niet leuk …
Anders hou je je huidige vriendje aan het lijntje en dat is neit eerlijk tegenover hem. Dus gewoon met hem praten en vertellen dat je een andere jongen leuker vindt en het dan uitmaken. Is niet leuk voor hem, maar het is helemaal niet leuk als hij achteraf er ngo eens achterkomt dat je een ander eigenlijk liever wou …

ik loop nu al 2 weken met dit probleem
en ik heb vandaag presies 2 maande…
maar weet nie zeker ofdat ik het wel moet doen…

maar bedankt voor je reactie

Als je het na anderhalve maand al hebt, dat je verleifd wordt op een ander en diegene ook nog leuker vindt dan je vriend zelf … Dan moet je er helemaal een putn achter zetten ! Dan zijn je vriend en jij neit voor elkaar gemaakt …

Pipootje
bedankt voor je reactie’s
ik weet het nu gewoon zeker.
ik ga het uitmaken.
maar niet vandaag.
wand vandaag hebben we 2 maanden verkering.
en vind het nog al lullig om dat vandaag te doen.

Xxx