help! webcammen op apple?

ik heb op mijn macbook amsn geinstalleerd, alleen in kan niet webcammen.
hij geeft een soort error, en een andere keer wil hij verbinding maken en beindigt hij het ook zelf weer.
heeft iemand dit ook gehad? en wat moet je daaraan doen? of kun je niks doen.:frowning_face:

x

ik heb dat ook op mn acer!
zoooo kut.
dr zit een webcam in.
kan ik hem nieteens gebruiken xd.

Ik gebruikte altijd Mercury Messenger om te cammen, maar nu gebruik ik eigenlijk nooit meer cam op m’n MacBook, alleen via iChat of Skype…

mercury ja =)
hebben mijn vriend en ik ook =)

juh ik kan het ook niet :grinning:

je kan daar niks aan doen trouwens, iig niet met amsn, dus download mercury :slightly_smiling_face:

Dus ik neem aan dat jullie allebei een mac hebben, waarom doen jullie dan niet aan iChat ofzo? Vind ik echt 10x zo fijn dan Mercury haha, zo’n rotprogramma, heb het ook maar verwijderd op een gegeven moment.

De meeste programma’s voor Mac hebben geen webcam-ondersteuning, dus inderdaad Mercury downloaden als je echt graag wil webcammen (:

akey bedankt allemaal

dan ga ik mijn vriend maar eens vragen om dat te instelleren haha

Mercury is idd kut!
Maar ik heb gezien dat de Microsoft Messenger voor Mac inmiddels ook cam heeft?
Weet alleen niet of het werkt… Ik gebruik alleen Skype voor webcam, ik cam met bijna niemand behalve mijn vriend haha.

nee ik heb geen mac, gewoon vista =) en ik vond mercury in het begin ook niet fijn… maar nu vind ik het juist wel fijn, en iChat niks

Webcammen op MSN kan idd niet op een Mac :frowning_face:

Klopt. Maar je kunt met je MSN account wel op Mercury Messenger en dan heb je gewoon je msn lijst etc.

Dus welke is het beste om te downloaden? Ik heb een iBook. Bij Amsn en Mercury doet de webcam het niet of ik doe het verkeerd;p

Als ie het bij Mercury niet doet doe je iets verkeerd.