Help! We vinden elkaar wel leuk maar..

[i]hier zijn waarschijnlijk al meer topics over, maar ik vind er geen met de zoekfunctie…
maar ik heb dus afgesproken met een jongen en we zouden heel graag zoenen, maar we durven niet :blush:
we hebben ook allebei blokjes, ik weet dat dat niet zo erg is, maar ik vind het toch eng :s

heeft er iemand tips ofzo?:blush:
dankje!<3[/i]

Haha, schattig. Gewoon doen joh, zeker weten dat je d’r geen spijt van krijgt! En met blokjes zoenen is geen probleem. Gewoon niet te binnenmonds houden :stuck_out_tongue:

Aaah naja sowieso met blokjes zoenen daar voel je bijna niks van dus dat is geen probleem!(: & zoenen is niet eng en je kan het ook bijna niet fout doen en ik heb niet echt tips ofzo want het gebeurt gewoon! Maar je kan ook heel veel tips op google zoeken!(:

Hahahaah.

Dankje!
ik hoop echt dat alles goed gaat hihi :blush: <3

Oke sorry, ik heb ook blokjes maar zo erg zal het ook weeer niet zijn.

Nee dit is niet veilig, je zult in elkaar blijven haken met je draadjes en dan moet je naar de dokter om ze weer los laten knippen…of voor altijd bij elkaar zijn, dat is natuurlijk optie 2. Het keuzemenu is aan jou.

haha ja natuurlyk?..

Zoiets gaat vanzelf, je hoeft je echt niet druk te maken, komt goed.

Komt vast helemaal goed! Van die blokjes zul je wel niet teveel last hebben.
Succes! :slightly_smiling_face:

haha wat leuk :slightly_smiling_face: ik denk niet dat je er last van zult hebben hoor! succes :slightly_smiling_face:

ah ik vind het echt een schattige beginpost :grinning:

Zorg in ieder geval dat je dicht bij elkaar staat of zit. Dat is sws wel handig. Kan me nog herinneren van voor mijn allereerste zoen dat we al elkaar al niet goed durfde aan te raken. En dan is echt zoenen wel echt heeeel ver weg.

Meid, het komt echt wel goed. En als je het het beide niet durft, dan wacht je er toch lekker even mee ? Zit er zoveel haast in dan ? Zoenen doe je meestal alleen als het goed en vertrouwd voelt.
Succes !

blokjes? xD zijn dat slotjes?

Ik heb ooit met iemand gezoend toen ik nog een beugel had, en hij zei dat het voor hem geen verschil maakte met iemand die geen beugel had.
Maargoed, succes, het gaat wel vanzelf.