Help, wat zal ik nu zeggen?

Hey! Oke vandaag is er voor mijn doen dus iets beschamends gebeurd. Ik was aan het fietsen en in de verte zag ik mijn crush zitten met wat vrienden. Aan de overkant, 30m verderop bij een supermarkt stonden twee jongens uit zijn klas die bevriend zijn met een vriend van mij. Die twee jongens zagen mij en lachten dus, maar zeiden geen hoi want zo goed ken ik hun niet. Ik wist niet wat ik moest doen, dus ik keek hun doordringend aan terwijl ik langs hun fietste (voor de grap, I guess?) en hun keken zo van huh wat is er. Op het allerlaatste moment zij ik met een valse stem “hoi”. Hun reactie heb ik niet meer gezien.
Die twee jongens zijn bevriend met mijn crush en zij gaan het hem sowieso doorvertellen. Ze vinden me volgensmij al een beetje raar, en morgen gaan ze me sowieso vragen waarom ik zo raar deed.
Dus: wat moet ik morgen verzinnen waarom ik zo deed? Moet ik zeggen “ja ik dacht dat iemand van jullie iets zei maar ik verstond het niet” of zo?

Jullie denken vast “wátttttttt een aanstellerij er is niets ergs” maar ze vinden me denk ik echt heel raar en ik wil nu even een goed smoesje verzinnen.

[i]maak je niet zo druk joh!
jongens zitten heel anders in elkaar als meisjes,
best kans dat ze het morgen alweer vergeten zijn,
en mochten ze er wat van zeggen,
dan zeg je toch gewoon dat je aan iets anders dacht,
of dat je muziek aan had in je andere oor!

komt goed meid[/i]

Je kunt zeggen dat je met je gedachten heel ergens anders was

zeg gewoon dat je chagerijnig was? :’)
of idd dat je dacht dat je iets hoorde?

^ dat ja, beetje plagerig en luchtig.

Hmm, dat is wel een goeie eigk.
Bedankt voor jullie reacties! :grinning: