Help; wat voor muziek vinden meisjes van 12 leuk?

ik moet voor vanmiddag een cd downloaden met muziek, het is voor een kinderfeestje met meisjes van 12. Weten jullie mischien wat liedjes die meisjes van 12 leuk vinden?

Rihanna en Lady Gaga ?

ehm. top 40 muziek? zonder de ranzige nummers. volgens mij zijn ze net te oud voor djumbo enz.

Top 40 ja, en je kan denk ik ook nog wel neigen naar dingen als Jonas Brothers, Demi Lovato en Miley Cyrus etc.

Meestal miley cyrus, high school musical thema songs, taylor swift, Demi lovato en top 40

Toen ik 12 was luisterde ik naar Tokio hotel en my chemical romance.

precies, wat de rest ook zegt: kijk is naar de top40 lijst van nu, en dan vooral naar rihanna/jonas brothers/miley cyrus/etc.

Hoi, ik ben zelf 12 jaar XD
Ik luister zelf heel veel pink en af en toe lady gaga, lily allen en top 40.
maar ik ben ook fan van pink eh.
ik kan je eigenlijk niet echt helpen.
zit dat meisje in groep 8, groep 7, 1e of 2e?
dat is nl. al een stuk makkelijker :3
ik zit zelf in de 1e.

ze zit in groep 8. Ik heb maar gewoon van alles gedaan; top 40, jonas brothers, high school musical etc.

Ik denk dat je het wel redelijk goed hebt uitgekozen, tenzij ze een aparte muziekstijl heeft…

Denk de top 40 inderdaad.

top 40

high school musical. haha
nee ik denk dat ze lady gaga wel lijp vinden

k3 ofzo?
heb geen idee…
gewoon top40 dan denk ik?

“Van Afrika tot in Amerika, van op de Himalaya tot in de woestijn, van Afrika tot in Amerika ja, wij zijn zoveel mooier als we samen zijn” K3? (Of is het nu K2? :’) )
Ehm nee, kijk in de top 40 en download gewoon wat.

Top 40 zou ik zeggen. Liedjes over verliefd zijn enzo, lol.

Pink, Nederlandstalig, top40 inderdaad en niet te vergeten High School Musical. :smirk:

Toen ik 12 was luisterde ik evanescence XD maar daar maak je hun niet blij mee denk ik.

Top 40

Same here.
Ik denk dat je ook moet zoeken bij Yes R enzo, Hilary Duff, Jojo heeel misschien?