help wat vind hij van mij en hoe moet ik het aanpakken met hem

ahw, dat is super lullig gezegt…
wat naar voor je, kan je veder ook niks aan doen, en dat hij dat zo moet reageren slaat nergens op!

hij zij dat jij weer over je problemen aan het praten was tegen hem, en dat hij zoiets had van ik ben je psycholoog niet en ga andere ermee lastig vallen, en dat je nogal irritant kon zijn, dat je forever alone zou zijn enz.

dit kreeg ik van die vriendin van mij dat heeft hij over mij gezegd allemaal

omg, wat een lullige kerel, hij had het gewoon voorzich zelf moeten houden, maar wel beter dat je het nu weet, en niet als je echt goeie gevoelens voor hem zou krijgen …

ik had nog liever gehad dat hij het recht in mijn face had gezegd dan zo
ik ben echt pissig
dat ik soms druk ben komt door mn omgeving en alsof ik mijn problemen allemaal zelf veroozaak
en dan weet hij niet eens dat mn pa me jaren lang heeft mishandeld

wow, heftig…:frowning_face:, zie je je vader nog wel?
jaa maar ik denk niet dat hij het ‘lef’ zou hebben om het in je gezicht gelijk te zeggen…
en het maakt ook echt niet uit dat je soms druk bent

op school ben ik altijd sad en rustig
ik zie mn vader niet en wil hem nooit meer zien

ahw meisje… ik weet niet echt wat ik hierop moet zeggen…
heb je wel vriendinnen met wie je op school omgaat enzo dan?

op school word ik vaak gepest en genegeerd
en met niemand op school heb ik een klik

ahww, wat erg rot, waar pesten ze je mee ?

ik ben niet de dunste en ik ben anders door mn autisme

ahw, bah… ik snap echt niet waarom mensen pesten, is nergens voor nodig!
je bent 14 toch? ik ben zelf ook 15, maar ben zelf nooit gepest ofzo… heb zelf wel 1 x iemand ‘gepest’ ze had van die groene beats, en vond ze echt grappig, dus ik en een paar vriendinnen lachde haar uit, maarja, ik kreeg later de schuld, en kreeg dus klappen van haar midden op schoolplein, niemand hielp me, zelf me beste vriendin niet… dus zelf pesten doe ik niet. en heb er zelfs een hekel aan gekregen…

die mense uit mn klas snappen het nog steeds niet todat ik er niet meer ben

nee, dat ga je dus niet doen, dat is echt een slecht oplossing !

agja mn leven is een hel ik doe niets goed volgens iedereen
ik ben eenzaam
ik kan bij niemand mn problemen kwijt zonder dat ze gaan zijken dat ik moet veranderen

je bent nog super jong, je gaat het niet opgeven, het lukt je echt wel.
je komt er wel doorheen, en die vriendin die je vertelde over die ene jongen dan? die je heel goed kan vertrouwen, kan je daar niet mee praten ?

ze wil me wel helpen maar ik moet me volgens haar positiver opstellen maar hoe hard ik het ook probeer dat lukt miss door de depressie

ahw is wel lief, je moet niet alles negatief zien nee, er zijn ook echt mooie dingen in het leven, en die ga je ook echt nog wel zien!

echt bedankt je hebt me een stuk vrolijker gemaakt

ik moet nu werken
byebye

ahw geen dank meiss,
werkse !