help wat vind hij van mij en hoe moet ik het aanpakken met hem

14 jaar en door je verleden bang voor een relatie?

Wauw…

ik heb meer megemaakt dan een 14 jarige megemaakt hoort te hebben o.a. kindermishandeling en huiselijk geweld

ik snap dat je verlegen bent maar het feit dat hij al een keer heeftgevraagt om iets met je te gaan drinken betekent al dat hij het gezellig vindt met je en dat is al een goed teken. Wees gewoon eerlijk, zeg dat je nog niet ‘uit’ mag van je ma en vraag of jullie niet samen iets anders kunnen doen. ga picknicken of bowlen ofzo, gewoon overdag en ik kan me niet voorstellen dat je ma daar problemen mee heeft.

hij weet dat ik niet uit mag maar dat picknicken is een goed idee

alleen nu moet ik iets meer lef hebben

ik ben er achtergekomen dat hij me fcking irritant vind
ook is hij het zat dat ik af en toe zeg dat ik problemen heb op school en dat ik 4 ever lonley ben

weet ik dat oook al weer

je moet ook niet zeurig zijn … dat haten jongens.
hoezo heeft hij er last van dat jij 4 ever lonley bent?

ik zeur niet echt ik moet allen soms kwijt wat er gebeurt is
ik zeg wel eens lonleyer hierzo

oooh oke, wat naar voor je dan… heb je het al aan hem gevraagd of het waar is wat ze tegen je zeggen?

diegene die da aan mij vertelde die vertrouw ik volkomen ze wil me allen helpen
agja dat ik school en thuis niet kan scheiden daar kan ik niets aan doen jammergenoeg (asperger)

idd, niet veranderen voor iemand, je bent gewoon jezelf, en dat moet je blijven.
er is vast wel een andere jongen die je respecteert zoals je bent!
die kom je echt wel een keer tegen meid, maak je je maar geen zorgen!

ty

het rare is dat het me eigenlijk niet veel doet dat hij me niet mag

hij mag je vast wel, maar ik denk dat hij gewoon niet zoveel in je ziet?
maarja, dat is toch juist beter?

hij is tegen mij altijd super aardig
maarja als hij zo in zn hoofd over mij denkt moet hij dat eigenlijk recht in mn gezicht zeggen niet alles faken

helemaal gelijk, en niet zo achter je rug om, dat is best zwak ja …
maarja zo zie je wel dat je beter kan krijgen (:

i hope sow
en als hij niet naar mijn problemen wil luisteren en dan gelijk op een ander onderwerp overgaat is het niets voor mij
ik heb iemand nodig die altijd voor me klaar staat en goed luistert en me probeert te hlepen

jaa idd, en zo hoort het ook te zijn, als hij dat niet doet is hij gewoon niet goed voor je …
inderdaad niks voor jou dus. geloof me meid, zet hem uit je hoofd, en geef je aandacht aan je vriendinnen, en dan komt ervan zelf wel een jongen langs lopen!

ik heb sws geen vriendinnen maarja
ik zie hem elke week dus vermijden is moeilijk
heb hem net op skype verwijderd

ook tegen mijn moeder doet hij nog steeds poeslief (hij is meer een nerd type maar dan wat knapper)

ooohh, hoe komt het dat je geen vriendinnen hebt? ik heb er zelf ook niet zoveel, vandaag super veel gezeur gehad ermee, maarja…

wat raar dat hij tegen je moeder poeslief doet, jaa ken die types :blush:

ben waarschijnlijk depressief en zonder me af en kan door mn asperger moeilijker vrienden maken

hij zij dat hij mn psygoloog niet is en dat ik maar naar een psygoloog moet gaan
ik loop al bij een psygoloog en sta on der beglijding