help wat vind hij van mij en hoe moet ik het aanpakken met hem

hoi

ik zelf ben 14 jaar en de jongen waar ik een chrush op heb ik 17 sinds dat ik hem het eerst zag vind ik hem geweldig.
hij is super lief en doet veel voor mij.
ik heb altijd veel lol met hem
veel mensen zeggen dat wij het perfecte stel zouden zijn en proberen ons te koppelen
iedereen zegt ook dat hij mij leuk vind

door mijn verleden ben ik bang voor een relatie en bang om te falen

wie kan mij helpen ?

als je gewoon zegt dat je hem leuk vind ben je het kwijt, heb je zekerheid en dan weet je waar je aan toe bent… Ik zeg dit nou wel, zelf zou ik t niet durven maar doe wat goed voelt!

Vragen of hij samen iets wil gaan doen

Jullie zijn al goede vrienden neem ik aan, kan je zoals Falathiel als zei vragen of ie zin heeft om wat te gaan doen. Denk je dat hij je ook leuk vind, ik denk niet dat het zin heeft om het aan hem te vragen, aangezien veel mensen zeggen dat jullie zo goed bij elkaar passen.(zelf wel eens meegemaakte en dat werkte juist averechts op diegene).
x

ik ben daar te bang voor :flushed:

Hij vind je aan de ene kant wel leuk, maar hij houdt iets meer van lang krulhaar, net een tintje donkerder haar dan jij hebt. Verder houdt hij heel erg van meisjes die erg open en spontaan zijn en jij bent net een tikje te verlegen. Vaak valt hij op blauwe ogen, maar jouw bruine ogen vind hij op zich toch ook wel mooi. Hij waardeert je figuur wel heel erg en hij vindt dat je een mooie lach hebt.

Slim op dit op het helderziendenforum te vragen! :slightly_smiling_face:

Dan doe je het via whapp ofzo (vind het ook egt doodeng, maar had al mn moed bij elkaar geraapt en gevraagd en nu wil mn crush, als hij tijd heeft nu examens, met me uid) Het is echt de moeite waard

donkerder haar dan ik nu heb is zwart
en mn ogen zijn niet bruin
maar bedankt het geeft me iets vertrouwen

@ ik heb geen wapp

dan gewoon via sms?

das zo onpersoonlijk en ik heb zn nummer niet maar mn moeder wel (dan lijkt het op stalken)

dan zou je er toch echt aan moeten geloven en het vragen als jullie iets aan het doen zijn, als jullie gewoon gezellig bezig zijn. dan vraag je gewoon: he, heb je zin om binnenkort wat te gaan doen/naar de bios te gaan naar die ene leuke film/te gaan schaatsen enz.

hij wil sws al een keer iets met mij gaan drinken :beer: alleen mag dit niet van mn ma omdat ik te jong ben

Zeg tegen hem dat je hem leuk vind of tegen vriendinnen die je willen koppelen laat het misschien een klein beetje merken en als je weet dat bij jou leuk vind moet het toch helemaal goed komen! Succes

een vriendin weet het maar zij wil niets bij hem navragen of hem uithoren

Vraag hem of hij je komt ophalen, dan kan je moeder hem ook even zien? :slight_smile:

mijn moeder kent hem al best lang mn ma vind me te jong om uit te gaan

hijis altijdzo aardig tegen me en toen ik een alergische reactie had toen
zette hij gelijk de kraan aan om te koelen en stelde hem in op de goede temperatuur en bleef tegen mij praten

ik ben echt te verlegen

:flushed: