HELP, wat moet ik zeggen ?

WAUW, ik praat weer normaal met hem <'3

Ik zou als ik jou was heel eerlijk zijn! ik had precies hetzelfde met een vriendin dan alleen, ik wist ook niet waarom ik anders deed, dit heb ik gewoon tegen der gezegd en uitgelegd dat ik ook geen flauw idee had waarom. Ze vond het echt super dat ik dat deed en toen voelde ik me gelijk weer een stuk beter! Als ik jou was zou ik dus gewoon tegen hem zeggen dat je het zelf ook niet weet en dat je gewoon zelf even naar een oplossing zoekt! Dit hielp iig bij mij (:

Ik denk dat je hem moet vergeten.

Jij hoeft niet uit te leggen waarom je je gedraagt zoals je je gedraagt. Als hij je echt leuk vind, accepteert hij je ook als het wat minder gaat. Je verdient sowieso beter. Ik zou hem vertellen dat hij je, of moet accepteren, of het is gewoon over.

Ik snap dat je hem leuk vind, maar dit verdien je niet.

Succes!

Ik zou het hem gewoon heel eerlijk uitleggen.

Zeg gewoon eerlijk dat je zelf niet goed weet waarom je anders doet en dat het een samenloop is van omstandigheden. Eigenlijk zit je misschien wel een beetje met jezelf in de knoop en daardoor kom je op andere misschien anders over. Vertel hem gwn over je thuissituatie en je ruzie met je vriendin. En dat je daar best wel mee zit. Hij begrijpt het vast.

Aan de reactie’s van jezelf te zien, doe je ook wel een beetje raar ja. No offence en zeker niet lullig bedoelt! Maar misschien vindt hij je wel anders doen sinds die ruzie en problemen thuis. Misschien doe je je wel stoerder voor dan je bent? Omdat je een muur om je heen hebt gebouwd? Het kan ook zijn dat ik nu echt uit men nek lul. hahaha maar goed. Ik zou met hem gaan praten als ik jou was. En probeer wat meer geïnteresseerde te praten met hem. Want bijv. deze reactie van jou: oké Ja dat kan mensen boos maken. Vooral omdat het zo droog als het weet niet wat is. Maar goed praat eerst maar met hem! :slightly_smiling_face:

Sorry voor deze lange en misschien nutte loze preek.

@WithOutYou16, nu je het zegt ja, ik begrijp dat sommige reactie’s een beetje vaag zijn. Maar dat is dat echt gewoon wat ik denk. Het is wel grappig dat je zegt; ‘En probeer wat meer geïnteresseerde te praten met hem.’ Want dat is precies de reden dat ik ruzie met mijn vriendin heb.

Nu jullie dit allemaal zeggen, ligt het misschien eerder aan mij waarom hij zó reageert ? Want ik vind het ook een beetje vaag reageren soms hihi.

Nou dan weet je al de oplossing voor je probleem. Toon meer interesse in mensen, en ga praten met die jongen :slightly_smiling_face:

Oke ik zou dus vandaag met hem gaan praten maar op weg naar zijn kluisje liep hij zo langs me heen, zonder iets te zeggen of zelfs naar me om te kijken ? En nu ?

Zoals je nu vertelt, heeft hij er niet echt zin in ofzo. Misschien moet je anders een vragen waarom hij zelf zo anders doet?