jullie moeten me echt helpen !
ik heb gister, na een lang kermis weekend, met mijn zatte kop een super leuke jongen ge-whatsappt. ik heb zijn nummer van iemand die hem ook weer kent. (het was eigenlijk gewoon een beetje voor de grap, want als je iemands nummer hebt zonder dat diegene het weet komt dat een beetje raar over) maar nu heb ik hem gister toen ik thuis kwam dus geappt: “huh? hoe kom ik aan jou nummer… ?”
zijn reactie daarop was : “ik weet niet eens wie jij bent”
ik schaam me dood. ik wil niet niet reageren, maar ik heb echt gééén idee wat ik moet zeggen… hij kent me trouwens niet echt, hij weet wie ik ben. that’s it.
kan je trouwens zonder dat je iemands nummer hebt de foto van diegene zien?
Je kan gewoon de foto zien. Ik zou gewoon doen alsof het een foutje was, dat je je afvroeg van wie dit nummer had, dat je vriendin hem in je telefoon had gezet, dat het voor iemand anders was. Verzin een leuk smoesje, het is niet het einde van de wereld
niks terug zeggen
Gewoon zeggen dat het een foutje was, en dat je het apje naar een andere jongen met die naam wou sturen. En misschien wel een leuk gesprek beginnen? als het een leuke jongen is, waarom niet?
niks terug zeggen, of zeggen dat het een foutje was hahaha
Zeggen dat het het een foutje was en wilde kijken van wie dit nummer was en dat jij geen idee hebt hoe dat nummer in jou telefoon komt. Wel subtiel en niet té overdreven brengen want hij is ook niet achterlijk!
Niets terug zeggen.
Zeg gewoon dat het een foutje was.
Ik vind dit juist wel een leuk begin van een gesprek, tenzij hij een klootzak is die het raar vindt dat je hem whatsappt.
Zeg: ik ben X, volgens mij heb ik met mijn zatte kop je een berichtje gestuurd.
Wie weet wordt het een leuk gesprek.
ik heb hem dit gestuurd, thanks! ik ben zo bang voor zijn reactie haha !
aaaaah nog steeds geen reactie !!
gelukkig is hij nog niet online geweest en negeert hij me dus (nog) niet.
oh my god hij heeft het gelezen en reageert serieus niet… ik schaam me doood
hahah klinkt echt geniaal, ik zou idd ook zoiets gezegt hebben, of zoiets van ooh ik ken jou eig ook helemaal niet xD
hij kan het blijkbaar niet echt waarderen…
aah nu ik dit typ krijg ik iets terug !! : “dat klopt ja”
“en je stuurde een foto van mijn neefje” maar dat was mijn vriendin en ook niet met mijn nummer… raar haha (ik heb trouwens al is met zijn neefje gezoend)
we hebben nu een gesprek wat een beetje over zijn familie gaat, maar het loopt een beetje af. is het raar als ik nu zeg “ik weet trouwens nog steeds niet hoe ik aan je nummer kom…” of lul ik me dan weer vast ?