Help, wat moet ik nu doen?

ja, te veel verwachten doe ik altijd. en altijd komt de klap hard aan. heel hard. en nu waarschijnlijk ook. hij is op vakantie, ik ben hier in dit kikkerlandje. heel gezellig hoor. dat is nog eens niet zo erg. het ergste is dat hij de hele tijd online staat en de hele tijd tweets plaatst, MAAR mij wel gewoon de hele tijd negeert. al voor meer dan een week. en een keer praatte die tegen mij en toen zei die via iemand anders die het aan mij moest vertellen dat hij alleen internet verbinding heeft in de villa. nou hoezo kan die dan de hele tijd online zijn op hyves en op msn? dat is dan toch gewoon een te slechte smoes of niet?
en ik weet nog eens niet wanneer die terug komt waarschijnlijk zondag. heeft die mij lekker 2 weken genegeerd. en dan heb ik ook nog eens de goede eigenschappen om niet te kunnen wachten. ik wordt er alleen maar onzeker van…

wat moet ik dan doen als die terug is?
met hem praten, hem negeren?
vertellen hoe ik mezelf voel?

ik heb al zovaak tegen hem gepraat op msn en telkens negeert die mij,
hij heeft me niet eens gelukkig nieuwjaar gewenst :frowning_face:

eigenlijk is het al duidelijk, ik moet hem vergeten dat weet ik ook. maar ik kan het gewoon niet. elke keer gaan mijn gedachtens terug naar hem. elke keer denk ik aan hem. elke keer droom ik over hem! bij alle liedjes , bij bijna alles wat mensen zeggen…

Misschien heeft ie zijn mobiel o.i.d. gewoon in de villa liggen en is er wel verbinding maar is hij weg?

Ik zou gewoon eerlijk vragen of hij je negeert :slightly_smiling_face:

mmm, dankje voor de tip. zou ik doen, hopelijk reageert die dan wel gewoon :slightly_smiling_face:

rarara, waar ben ik achtergekomen?
hij flirt tergelijketijd met andere meisjes, toen die mij negeerde.
ik voel me zo… mislukt.
dat ik dat niet inzag. dat ik alles geloofde…

hoe ben je daar achter gekomen dan?
duidelijk is het wel, zoiets verdient niemand en je weet wat je dan te doen staat…
maar confronteer hem er nog wel mee iig.

Wat een loser als hij jou negeert en tegelijkertijd erop los flirt. WEG ERMEE!

via hyves.
als je al die krabbels ziet die hij bij haar heeft gezet en al die reacties op der foto’s…
ik dacht echt dat hij voor mij ging. wat ook wel dom was…
maar ja, dat meisje is ook veel en veel mooier dan mij. dus ja… het wordt maar accepteren. en ik zou hem er mee gaan confrenteren dankje voor de tip :slightly_smiling_face:

Sterkte, en hij is een sukkel. Hij is ook heel laf dat hij dat niet zegt maar jou gewoon negeert! Je bent té goed voor hem! :slightly_smiling_face:

[i]‘Ik zit in VWO2, vorig jaar zat ik in een andere klas dan nu. K zit nu in de klas met de knapste jongen van de tweede klas … Vorig jaar dacht ik ook al, wow, hy lykt me echt een leuke jongen, gewoon om hoe hy deed & zyn uiterlyk, best cliche maarja …
Dit jaar zit ik dus wel by hem in de klas, hy lacht soms echt heel lief naar me & k vind hem nu nog leuker ! maar, hy is heel verlegen, wat andere meiden dus arrogant noemen … Ik weet het niet, hoe hy soms naar me lacht, en hoe hy deed … Eerst kreeg k wel de indruk dat hy me miss leuk vindt/vond, maar waarom onderneemt hy dan niks ?’

Tips please ? (:
& sorry dat k niet zo’n leuk verhaaltje schrijf, k ben niet zo’n natuurtalent in schrijven (; [/i]

misschien omdat hij verlegen is zoals jij al zei.
onderneem jij dan actie?
xxxx

jaaa, dat zou kunnen…
maar dat is nog al moeilyk, aaangezien k hem alleen maar in de klas zie,
soms doet hy echt heel lief enso, maar het groeit niet echt tussen ons,
op msn zegt hy ook alleen maar; hoi & dan gaat hy weer offline,
hoe zou ik dan iets moeten ondernemen ?:blush:
xxx.

Je geeft zelf aan dat hij verlegen is,
dus vraag hem zelf op date
nee heb je ja kun je krijgen
en als jij het vraagt zal hij misschien een stuk minder verlegen zijn

hij kan je best nergeren via msn, omdat hij er niet is.
Maar hij kan je best een SMSJE of een BERICHTJE sturen. en zeker gelukkig nieuwjaar. en als hij op hyves leuke reacties en krabbels kan plaatsen is het al helemaal duidelijk;hij dacht niet echt aan jou op vakantie, wat echt kut is.

Zou ff HEEEL goed met hem praten, of anders kan je hem beter kwijt zijn. Je moet je hart volgen…
maar laat hem hier niet mee wegkomen hoor!

ik ga kapot. serieus;
hij zei flikker op omdat een vriendin aan hem heeft verteld dat hij kon opflikkeren van mij. maar dat is niet zo. ik hou zoveel van die jongen! en nu zei die flikker op. hij hoeft mij niet mewer. en hij zei jebent irritant! tips tegen hele erge liefdesverdriet?

Sorry voor je, maar vergeet hem! Hij is jouw niet waard!

Je bent jong, je komt er wel over heen… Gewoon die jongen vergeten.

als hij terug is hem aanspreken. en dan nog dit soort onzin dan vind hij je niet leuk & is hij je niet waard.