Help! Wat moet ik mijn vriend kado geven als we een jaar hebben??

Volgende week heb ik precies een jaar met mijn huidige vriendje. 1 Klein probleempje; ik weet echt niet wat ik hem kado moet geven.

Ik wil echt geen luchtje of iets dat je zomaar kan kopen. Er moet wel tijd/moeite inzitten.

Ik wil iets unieks geven of iets doen (cursus of dagje/weekendje weg)

IEMAND ENIG IDEE WANT HET IS AL OVER EEN WEEK!!
Dankjex

Uh ja je weet toch wel wat je vriend leuk vindt?

Jawel, maar wat is nou leuk om te geven als je een jaar hebt?

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/officiele-topic-cadeau-voor-je-vriend-136113.0.html

iets leuks om te doen! dus bijvoorbeeld een bon van een leuk restaurant, weekendje weg naar bijv Parijs (niet duur tegenwoordig) of overnachting in Amsterdam …?

Ik heb nu geen vriendje maar mijn oudere broer en zijn vriendin hebben samen een foto-shoot gedaan. Vonden ze hartstikkeleuk en er kwamen ook nog een super romatich foto’s van! xx

Parijs lijkt me echt geweldig maar weet echt niet waar ik dat kan boeken of hoe ik aan vervoer komt!! :astonished:

Een dag of weekend iets leuks doen is wel leuk, maar ik zou het persoonlijk niet te groots doen of beter gezegd iets heel duurs. Dat kun je beter voor de verjaardag bewaren. Je moet je niet verplicht voelen om steeds iets groots te doen als jullie een bepaalde tijd bij elkaar zijn. Een weekendje of dagje weg dat niet al te duur is, kan net zo leuk zijn. :slightly_smiling_face:

Voor Parijs zou je advies kunnen vragen aan iemand die al vaker een weekendje of vakantie geboekt heeft. Ticketveiling.nl etc. kunnen ook een leuk alternatief zijn.

Een vriendin en haar vriend zijn laatst samen naar Parijs geweest met de bus, dat was volgens mij helemaal niet zo duur?

Je kan ook iets van een fotoboekje ofzo maken met gebeurtenissen van het afgelopen jaar? Weet niet of jullie veel foto’s hebben…?

Ja klopt maar dan moet je ergens midden in de nacht opstappen en daar stap je dan ook heel laat/vroeg weer uit. Antwerpen is dan nog het dichtste bij voor mij maar dat ik ook een uur rijden met de auto. Wij hebben geen auto tot beschikking want hij is nog geen 18.

Zoiets heeft hij al gegeven toen we een half jaar bij elkaar waren.

Met de trein? :slightly_smiling_face:

Carpoolen? Je hebt van die autoservices als Blablacar, dan rijd je met iemand mee en betaal je een deel van de benzine… Is waarschijnlijk wel een heel stuk goedkoper dan met de trein of het vliegtuig…

Je mag idd bovenstaand topic gebruiken! Slotje