Help! Wat moet ik met mijn kamer

heey iedereen

Ik wil mijn kamer pimpen want ik vind hem saai. hebben jullie misschien ideeen want ik kom er zelf niet meer uit

mijn kamer is redelijk groot helemaal wit geverfd(mag geen andere kleur) de kasten zijn ook wit en mijn kamer is helemaal schuin dus ik kan niks aan de muur hangen! heeft iemand misschien een idee? ik hoor het graag

xx johannak12

klamboe…
kleedjes
op muur tekenen…
kastje met leuke dingen erop.
iets op de deur posters ofzo?

gebruik de zoekfunctie.

Ga naar het algemene kamer topic bij lifesstyl, daar is dat hele ding voor bedoeld

leuk behang uitkiezen
een prikbord plaatsen
plantjes
heb je miss een foto van je kamer, daar kan ik meer mee!

Mijn muren zijn ook schuin en ik heb er gewoon posters aanhangen hoor. En je kast verven? Dingetjes tegen de muren zetten zoals tafeltjes en kastjes, foto’s en bloemen en andere dingen erop. Maak het gewoon gezellig, hoeft helemaal niet duur te zijn.

• maak van stof zelf sierkussentjes, en koop een nieuw dekbed dat bij die kussens past. zo is je kamer al gelijk een beetje een andere kleur

-koop poosters, maak tekeningen, maak foto’s en plak die aan de muur (met buddy) en plak je hele muur vol. dan heb je een hele drukke muur, en wordt je niet afgeleid door felle kleuren van andere muren. wit is daar perfect voor
en met buddy kun je als je de plaatjes niet meer mooi vindt altijd ze er nog afhalen en een ander plaatje opplakken
(let op: als je buddy te lang op een witte muur laat zitten en je haalt het
er pas na een jaar of zo af, krijg je gelige vlekken! dus denk na waar je
iets plakt, want het kan zo zijn dat je daarna opnieuw moet witten. spreek
uit ervaring. heb 3 dagen lang buddy van de muur af staan te peuteren)

• zet op elke plaats die je kan bedenken fotolijstjes, beeldjes, vaasjes met nepbloemen of andere dingen die je interesseeren. als je deze dingen in de zelfde kleur koopt als de kussentjes en het dekbed (je lievelingskleur) krijg je een mooi geheel

• kijk verder op het forum. er zijn nog veel meer van dit soort onderwerpen

ga naar een kringloper vaak hebben ze daar de leukste spulletjes.
je moet wel even goed zoeken en ook een beetje verder denken vaak is dat ene stoeltje weer helemaal leuk na een likje verf
of maak zoiets:

http://i39.tinypic.com/20t5tf4.jpg

Huh? Hoezo staat je kamer scheef? :face_with_raised_eyebrow:

waarschijnlijk slaapt ze op de zolder :slightly_smiling_face:

ja ik slaap op zolder