HELP WAT MOET IK MET MIJN HAAR

heej mensen.

ik heb erg pluizig en krullend haar.
maar ik sta iedere morgen op met het idee wat moet ik vandaag weer met mijn haar krullen stylen & in wel model moet ik het vandaag brengen… ik heb al heel veel dingen geprobeert maar niks blijft mooi zitten.
ik heb het meestal in een staart maar daar ben ik nu wel een keer erg op uitkeken.
nu mijn vraag :
hebben jullie leuke ideen wat ik met mn haar kan doen? :flushed:

xx

IK HEB GEEN IDEE MISSCHIEN KUN JE ER LEESTEKENS IN ZETTEN

Kijk op youtube, en je hoeft er geen 2 topics over aan te maken… :flushed:

Op youtube staan er genoeg filmpjes over wat je met je haar kunt, meer tips als deze ene heb k ook niet helaasssss… Ik vindt het ook weer zo lullig om te zeggen dat je dan maar gewoon je hoofd kaal moet scheren :stuck_out_tongue:

Hitte gebruiken in je haar zoals stijltang of föhn is erg slecht voor je haar. Gebruik mousse of een speciale creme voor krullen om je krullen in model te brengen. En wat voor haarborstel gebruik je? Ik had ook erg pluizig haar maar heb een nieuwe borstel gekocht met van die haartjes ertussen en mn haar ziet er super verzorgd uit als ik ermee borstel en is niet pluizig meer

Er is een topic met leuke haar ideeën met voorbeeldfoto’s, misschien kun je daar in kijken. Daar staan veel voorbeelden in.