Help! Wat moet ik met mijn haar?

HELP?!

Ik ben een meisje van 16 jaar met lang (donker)blond haar. Ik heb eigenlijk meestal mn haar in een knot of vlecht, maar ben dit wel een beetje zat.

Ik heb voor vrijdag a.s een afspraak bij de kapper, en wil dit keer is wat leuks met mn haar. Mn haarlengte vind ik eigenlijk wel prima, maar puntjes moeten er sws af!

De voorkant van mn haar is altijd ongeveer dezelfde lengte geweest als de rest van mn haar, maar wil nu toch wel een wat “uitdagendere” look.

Dit is hoe ik nu mijn haar heb, iemand tips voor mn haar??

ik ben de linker roze hempje dus

http://i50.tinypic.com/8xq61v.jpg

kissis’

• laagjes
  • zeg tegen de kapper: doe wat je er mee wil
  • aan een kant kaal ;d ( persoonlijk vind ik het niet mooi )
  • even op internet zoeken en plaatje meenemen naar kapper

Ik vind ombre haar persoonlijk heel leuk! (:

Het kan idd ook al heel anders worden met een andere kleur!
Je hebt wel erg mooi haar trouwens! (:

Wauw wat een mooi haar heb jij! Maar ik begrijp best dat het misschien saai kan worden. Dus wat je kan doen is gewoon echt iets anders. Zoals hierboven al gezegt: laagjes, je voorste pluk haar een stuk korter laten knippen zodat je een mooie lok krijgt(heb ik ook) of in een ander mooi kleurtje(misschien wel iets wat er een beetje op lijkt zodat het niet in een keer te veel word)

Hoop dat je er wat aan hebt :slightly_smiling_face:

thanks voor de tips tot nu toe :slightly_smiling_face: vind dat ombre haar ook echt heel vet! :slightly_smiling_face:

andere tips? ;d

Laagjes en schuine pony en dan ombre of dyedip

Vaak pluist mn haar heel erg, en wat ik er dan ook insmeer etc. werkt gewoon totaal niet. dus vandaar meestal knot of vlecht, beetje gel dr in en voila meeste pluisjes zijn verstopt. Als ik mn haar los heb, werkt die gel niet zo goed…

Wow, ik vind dat je mooi haar hebt hoor! Misschien wordt het iets speelser als je laagjes hebt? Anders moet je eens zoeken naar haarstijlen van celebs, misschien staat een bob je wel mooi :wink:

Boblijn! Daardoor lijk je ook meteen ouder!

Ik zie dat je nog maar 11 berichten hebt geplaats, dus ik ga ervan uit dat je nieuw ben. Eigenlijk is het de bedoeling dat je hier Het grote kapsel topic vraag wat je met je haar zou kunnen doen. Anders komen er ongelofelijk veel topics en wordt het forum onoverzichtelijk.

OT: Ik vind dat je wel een mooie kleur blond heb :open_mouth: Ik zou het in iedergeval blond houden. Ik zou goed met je kapper bespreken wat allemaal kan, want in 1x boblijn… Grote kans dat de kapper dat weigert. 1. Ze zijn jaloers op jou mooie lange haar en dat willen ze niet knippen en 2. Ze weten niet wat je haar doet als het korter is. Bij de één gaat het van stijl dan opeens krullen waardoor niet elk model geschikt is. Ik zou je kapper zijn/haar mening over een nieuw kapsel geven en hun laten spelen ermee.

Ik zou zeggen laagjes, misschien iets met een pony of je kan inderdaad ombre doen! Dat zou jou ook wel mooi staan denk ik

een visgraat vlecht is ook super mooi en je hebt er denk ik goed haar voor :slightly_smiling_face: x

Ombre of dip dye?