Help! Wat moet ik maken?

Hii,

Ik moet vanavond eten koken, maar ik weet echt niet wat :anguished:?
Ideetjess??

xx
Owjaa, het moest wel gezond zijn :frowning_face:

ehm…

moet je even beetje recepten doorkijken op www.lifeandcooking.nl ofzo want ik weet niet wat jij lekker vind :slightly_smiling_face:

www.allerhande.nl!

broccolischotel:

• zakje met aardappelpuree klaarmaken (moet je wel eerst kopen, staat op pak hoe je moet paken) en laten staan
  • broccoli opzetten in pannetje met heet water tot het aan de kook is dan afgieten
  • ondertussen ook gehakt opzetten
  • als de onderdelen klaar zijn moet je alles een beetje verdeeld in een schotel doen en dan geraspte kaas erover voor een knapperig laagje

dat maak ik om de vrijdag, echt lekker :]

makkelijk en lekker:

• gebakken aardappels uit de oven.
    wassen, in gelijke stukken snijden, olijfolie peper en zout erover heen en ongeveer 30min in voorverwarmde oven op ong 210graden
  • gewokte broccoli met parmesaanse kruiden
    kruiden kopen bij oil&vinegar (‘parmesan blend’), broccoli in roosjes snijden, kan kokend water eroverheen gieten om te wassen, olie warm laten worden in pan, als de broccoli goed uitgelekt is ga je ze wokken met olijfolie, als het bijna klaar is doe je een lepeltje kruiden erbij. Wel goed blijven roeren want anders bakt het aan!
  • en kipfilets erbij bakken of in de grillpan als je die hebt.

enorm simpel, lekker en heeeeel gezond. Oh en je kan de broccoli ook ruilen voor sperziebonen als je dat lekker vind.

Okay! thankyou! kga denkik die broccolischotel maken

Taco’s !

Gewoon pak van de knorr.
gehakt bakken
sla & tomaten snijden
schelpen in de oven
water bij het instantpoedersausje doen

alles bij elkaar gooien in de schelpen en klaar is kees