help! 'wat moet ik hier nou van denken?'

haay,
Ik had gister zo gebeld naar het bedrijf waar ik gesolliciteerd heb, omdat ik vrijdag gebeld was door dat bedrijf en ik mij mobiel niet hoorde en er niet was ingesproken op mijn mobiel.
Zegt die vrouw die ik aan de telefoon kreeg (die daar wel overgaat enzo), zo van ja nou je moet morgen maar even terugbellen en vragen naar iemand waar ik de naam van kreeg , want zij doet geen gespreken enzo zei ze omdat ze maar twee dagen werkt. Hoor ik zo gisteravond van een vriendin die daar ook gesolliciteerd heeft dat zij gebeld is en dat zij bij die vrouw een gesprek heeft vrijdag.
Toen dacht ik al echt zo van hoe kan dat nou? Ik heb dus vanmiddag om 2 uur ofzoo terug gebeld en naar diegene gevraagd waar ik naar moest bellen. Hij vroeg of ik al een gesprek had gehad (hij is de bedrijfsleider) dus ik zeg zo nee en toen vertelde ik het hele verhaal en hij vond het helemaal raar. Nu hij gaat het nou donderdag tegen die vrouw zeggen en dan wordt ik terug gebeld, want ik moest ook me nummer achterlaten enzoo.

Die vrouw werkt niet maar twee dagen want ze werkt dus al op een maandag (gisteren) donderdag (want dat zei die man die ik aan de telefoon had) en een vrijdag (dan heeft mij vriendin dat gesprek)

Wat moet ik hier nou van denken?
Sorry voor mij gezeur maar ik moest het even ergens kwijt.

xx

hmm het is wel raar ja…
maar begrijp ik nou goed dat jou vriendin ook gesolliciteerd heeft?

Hmm, ik snap het verhaal niet helemaal…

Als je een beetje leesbaar schreef, begreep ik het vast beter…

@ BABOESX, ja die heeft er ook gesolliciteerd maar het is een groot bedrijf en ze hebben veel vacatures

@ Eevha, zo beter?

Beter!

Wat raar zeg, klinkt een beetje alsof je door het bedrijf afgepoeierd werd? Ik zou als ik jou was gewoon tot het telefoontje wachten en er niet al teveel achter zoeken :slightly_smiling_face:

Nee, dat was ik ook van plan om gewoon te wachten op dat telefoontje,
die man was wel aardig want hij bood helemaal zijn excuses aan enzo

Hmm raar…

^ja dat vind ik ook…

huh, ik snap het niet helemaal, maar het klinkt wel raar…

He ligt het nou aan mij of zie ik het probleem niet?

Ik zie het probleem ook niet helemaal.
Het is wel raar dat die vrouw zegt dat ze er maar 2 dagen werkt ipv 3 (ofmeer)
Maar ik zou er maar niet te veel achter zoeken en wachten op donderdag.

ik ben nog niet gebeld
zal ik zelf bellen? maar wat moet ik dan zeggen?

upjee

‘Ik zal gebeld worden vandaag… Maar dat is nog steeds niet gebeurd.’ En dan verder vragen.

oke ik ga het zo doen

ik heb gebeld alleen hij is in bespreking en hij belt zo terug…
nu maar wachten en hopen dat het gebeurt

En? haha

nou ik heb niks meer gehoort (hoop echt dat het nog gebeurd :flushed: ) ik wil die baan echt zo graag
ik hoop niet dat ik het hiermee verpest heb maarjaa ik wacht wel af