haay,
Ik had gister zo gebeld naar het bedrijf waar ik gesolliciteerd heb, omdat ik vrijdag gebeld was door dat bedrijf en ik mij mobiel niet hoorde en er niet was ingesproken op mijn mobiel.
Zegt die vrouw die ik aan de telefoon kreeg (die daar wel overgaat enzo), zo van ja nou je moet morgen maar even terugbellen en vragen naar iemand waar ik de naam van kreeg , want zij doet geen gespreken enzo zei ze omdat ze maar twee dagen werkt. Hoor ik zo gisteravond van een vriendin die daar ook gesolliciteerd heeft dat zij gebeld is en dat zij bij die vrouw een gesprek heeft vrijdag.
Toen dacht ik al echt zo van hoe kan dat nou? Ik heb dus vanmiddag om 2 uur ofzoo terug gebeld en naar diegene gevraagd waar ik naar moest bellen. Hij vroeg of ik al een gesprek had gehad (hij is de bedrijfsleider) dus ik zeg zo nee en toen vertelde ik het hele verhaal en hij vond het helemaal raar. Nu hij gaat het nou donderdag tegen die vrouw zeggen en dan wordt ik terug gebeld, want ik moest ook me nummer achterlaten enzoo.
Die vrouw werkt niet maar twee dagen want ze werkt dus al op een maandag (gisteren) donderdag (want dat zei die man die ik aan de telefoon had) en een vrijdag (dan heeft mij vriendin dat gesprek)
Wat moet ik hier nou van denken?
Sorry voor mij gezeur maar ik moest het even ergens kwijt.
xx