HELP?! wat moet ik doen???

heee, ik heb jullie hulp echt nodig!!

er zit een jongen bij mij op school, ik vind hem nu al een tijdje leuk, maar een vriendin van mij, heeft hem op een feestje leren kennen omdat ik haar meegenomen heb omdat ik niet alleen durfde, zij weet dat ik hem al een tijdje leuk vind, en nu hoorde ik dat zij hem ook leuk vind, maar dat heeft ze me nog steeds niet verteld, terwijl ik het nu al 3 weken weet, en heel vaak al hebben we een meidenavondje heeft ze het met een andere over ‘een jongen’ maar als ik er dan naar vraag, en wil weten wie het is, zegt ze het niet… maar ze verteld me wel heel vaak dat ze weer met die jongen praat enzo, en ik weet nu dus echt niet wat ik moet doen… of ik voor die jongen moet gaan of moet ik hem vergeten en mn vriendin het laten proberen???

xxxx

Als ze jou niet wil vertellen dat ze hem leuk vindt, zou ik gewoon voor die jongen gaan. Had ze best kunnen melden :’)

tja eerst moet je te weten komen wie die jongen is waar ze over praat, en als het een andere jongen is, kan je het gewoon proberen :slightly_smiling_face:

jaa, maar als ik ernaar vraag, verzint ze altijd snel smoesjes! ik denk dat ik er nooit achterkom…

pff als je vriendin de ballen er niet voor heeft om het jou te vertellen, zou ik als ik jou was toch voor die jongen gaan. HURRY!

helemaal mee eens !

misschien dat ze het jou niet verteld omdat ze je dan kwetst en dat wil ze niet?..
oke lullig maar misschien is ze gewoon niet zo’n held ofzo. Als jij haar toch klem wil praten moet je gewoon zeggen dat je het al weet omdat je het hebt gehoord.

En die jongen, kunnen jullie beter allebei laten zitten.

ga jy maar voor die jongen, maar wel snel want als ze er achter komt dat je het weet dan heb je een probleem.