Ik heb een paar weken geleden een jongen ontmoet toen ik in trein zat. We hebben toen gezellig gekletst en msn uitgewisseld. We spreken elkaar nu al paar weken en ik begon hem echt een leuke jongen te vinden. Er was echt een klik. Hij vond mij ook leuk etc, hoewel we elkaar eigenlijk nauwelijks kende. Nu hebben we de afgelopen week alleen maar ruzie omdat hij het dom vind dat ik uitga enz. Ik snap neit goed wat daar mis mee is, maar hij begon er nogal over te zeiken. Dat het zo echt niet werkte omdat hij een hekel had aan uitgaan. Hij vond het ook vervelend dat ik onzeker ben over mezelf. Nu kregen we gister ruzie. Eerst was het gezellig maar toen ik zei dat ik uitging werd hij weer helemaal boos. Hij belde me allemaal maar ik nam niet op. Vanmiddag waren we weer aan praten en hij is het echt zat dat we steeds ruzie hebben. Ik vind dat dat izjn schuld is omdat hij er zo’n probleem van maakt. Dus ik zei dat tegen hem en hij werd nog bozer. Zei dat ik op moest rotten, dat die klaar met was etc. Ik vind hem erg leuk en vind echt moeilijk zo. Ik wil tegen hem praten maar hij zei dus dat die er geen zin meer in had.
Wat moet ik nu doen? Wachten tot hij iets zegt? Wat hij waarschijnlijk niet gaat doen… Ik kan hem moeilijk negeren ik vind hem echt leuk (ook al ken ik hem dus nauwelijks :’) ) zit me al de heletijd int e houden haha. Maar ben bang dat als ik iets ga zeggen dat het is van ja ik zei toch dat ik je niet meer wou spreken etc. Ik wil niet hopeloos over komen maar ik wil niet dat ik hem zo kwijt raak…