Help, wat moet ik doen?

Ik heb een paar weken geleden een jongen ontmoet toen ik in trein zat. We hebben toen gezellig gekletst en msn uitgewisseld. We spreken elkaar nu al paar weken en ik begon hem echt een leuke jongen te vinden. Er was echt een klik. Hij vond mij ook leuk etc, hoewel we elkaar eigenlijk nauwelijks kende. Nu hebben we de afgelopen week alleen maar ruzie omdat hij het dom vind dat ik uitga enz. Ik snap neit goed wat daar mis mee is, maar hij begon er nogal over te zeiken. Dat het zo echt niet werkte omdat hij een hekel had aan uitgaan. Hij vond het ook vervelend dat ik onzeker ben over mezelf. Nu kregen we gister ruzie. Eerst was het gezellig maar toen ik zei dat ik uitging werd hij weer helemaal boos. Hij belde me allemaal maar ik nam niet op. Vanmiddag waren we weer aan praten en hij is het echt zat dat we steeds ruzie hebben. Ik vind dat dat izjn schuld is omdat hij er zo’n probleem van maakt. Dus ik zei dat tegen hem en hij werd nog bozer. Zei dat ik op moest rotten, dat die klaar met was etc. Ik vind hem erg leuk en vind echt moeilijk zo. Ik wil tegen hem praten maar hij zei dus dat die er geen zin meer in had.

Wat moet ik nu doen? Wachten tot hij iets zegt? Wat hij waarschijnlijk niet gaat doen… Ik kan hem moeilijk negeren ik vind hem echt leuk (ook al ken ik hem dus nauwelijks :’) ) zit me al de heletijd int e houden haha. Maar ben bang dat als ik iets ga zeggen dat het is van ja ik zei toch dat ik je niet meer wou spreken etc. Ik wil niet hopeloos over komen maar ik wil niet dat ik hem zo kwijt raak…

Tja, ik weet eigenlijk ook niet echt wat je moet doen aangezien ik hier geen ervaring mee heb. Maar als hij nu al zo doet, laat staan hoe hij dan gaat doen als je jullie een relatie hebben. Hij kan nou eenmaal niet bepalen hoe jij je leven leidt. En ik vind het een beetje raar dat hij het jou niet gunt om uit te gaan, hij zou hij toch juist leuk moeten vinden dat jij uitgaat omdat je daar gelukkig van wordt?

vraag waarom hij zo’n hekel heeft aan uitgaan. Iedereen gaat wel is uit, dat is supernormaal hoor…
ik zou zeggen: stik er maar in hoor…

jullie kennen mekaar nauwelijks zeg je… wie is hij dan om te zeggen dat je niet uit mag gaan

Rare kerel.

sorry, maar die gast probeert nu al je leven te dicteren. Gewoon laten gaan, want zoals Sjalaa al zegt; god mag weten hoe die dan in een relatie is. Er lopen nog tienduizende leuke jongens rond. Dus laten gaan die hap :slightly_smiling_face:

Je kent hem nog niet goed genoeg om te weten of je hem wel écht leuk vindt. Nu toe denk je: “Ja, leuke jongen!” Maar ondertussen is hij hartstikke bazig. Laten gaan, zou ik zeggen.

Ja klopt jullie hebben gelijk. Hij vind uitgaan niet leuk en feestjes wel. Want met uitgaan zoeken mensen ruzie en is iedereen dronken blabla. Dus niet eens een logische reden. Maar hij vindt mijn leven dus leeg omdat ik uitga, haha.

nou ik vind idd dat hij overdrijft je mag het toch wel leuk hebben? zolang je geen rare dingen doet met andere jongens zie ik het probleem niet, ik zal niet toegeven hoor, hij zit fout.

[i]Pfff, laten gaan. Hij vertrouwt dan uitgaansmensen niet, als hij al met zulke argumenten komt. Wedden dat als jij iets met hem begint, dat je niet uit mag gaan van hem.

Moet er niet aan denken dat iemand mij zou verbieden om uit te gaan ;o[/i]

Jeetje, waar mensen allemaal wel niet om kunnen zeuren zeg. Uitgaan is toch hartstikke normaal! Ik zou hem vergeten hoor. Dat is natuurlijk moeilijk omdat je hem leuk vind, maar je zei zelf al dat je hem niet zo heel goed kent. En als hij nou al moeilijk gaat doen… Er zijn nog zat leuke jongens.

Dat is ook wat ik zei dat ik me gewoon gedraag. En dat als hij bijv. voetbal leuk vind en ik niet dan ga ik daar toch ook geen dik probleem van maken omdat ik voetbal niet leuk vind, haha. Nou hij begon nu al van het is kiezen uitgaan of mij? :p. En zo iemand is dan 18 hé, haha.

uhm, de grap van de fase dat je elkaar net kent en elkaar een beetje leuk begint te vinden is dat je geen ruzie maakt. je vind álles geweldig aan elkaar, en niks is erg.

dus het feit dat jullie nu wel ruzie hebben, zegt naar mijn idee al dat het toch nooit iets gaat worden. dus, laten gaan die hap.

Ben het met iedereen hier eens. Laten gaan die jongen, misschien doet het in het begin pijn maar op een gegeven moment zal het echt opluchten;)