Help, wat moet ik doen?

Dames, ik vraag jullie om advies en niet om te zeuren dat dit niet kan ed.
Ik ken een jongen via een site, ja een site! We smsen elke dag, en we zijn superlief voor mekaar. We hebben al een keer gebeld, en hij is echt superlief. Hij is 17, en wordt volgend jaar 18. Ik ben 19 en word volgend jaar 20. We hebben het ook steeds over afspreken, en dat willen we dus zeer binnekort gaan doen. We gaan dan film kijken en brownies bakken. Dat staat al vast. Ook sturen we steeds smsjes naar elkaar an dat we bij elkaar willen zijn. Het deel dat we nu van elkaar kennen, het internetgedeelte dus, dat is fijn. En als we bellen ook, we hadden meteen een klik. Maar ik wil hem dus weer bellen, maar weet niet zo goed of ik dat nu eerst moet vragen aan hem of hij dat wilt of dat ik gewoon een keer zelf initiatief moet tonen en hem ga bellen. En hebben jullie ook verdere advies/tips? Alvast bedankt (:

Ik zou hem gewoon lekker spontaan zelf bellen! Hij zal het zeker waarderen.

Ja, ik vind het wel spannend. Ik wil hem ook gewoon bellen, alleen maar om zijn stem te horen …

Maar waarover moeten we het eigenlijk hebben? Toen we die ene keer belde ging het wel redelijk goed, maar toen ging het meer van ‘ik wil bij je zijn’ of ‘je bent lief, nee jij, nee jij’ zegmaar …

gewoon bellen.wat kan er nou gebeuren? (:

het gewoon hebben over allerdaagse dingen.
muziek, concerten, kleding, vakantiebestemmingen, dromen, dingen die je nog wil doen in het leven, werk, school

gewoon uit jezelf bellen, zal hij ook leuk vinden.
wonen jullie ver van mekaar? want als jullie dan een keer hebben afgesproken kunnen jullie dat natuurlijk vaker doen als het gezelilg is (:

Ik heb hem net gebeld, was wel snel maar vond het wel leuk. Hij schrok ervan op een positieve manier haha. Maar hij ging nu even wat doen en daarna gaan we weer bellen. Het is gewoon zo fijn om zijn stem te horen.

missemma96 / we wonen ongeveer een uurtje van elkaar. dus valt nog mee.
maar we willen wel afspreken maar we zitten met school enzo, dus moeten we kijken wanneer het kan. (=

novaacartaa / als we het over dromen hebben dan zegt hij dat ik zijn droom ben, en dat ie bij me wilt zijn (:

Heeft iemand verder nog tips? (:

aaah dat is keilief!
je moet gewoon zorgen dat je spontaan overkomt, maar niet te, begrijp je?
maak een keer een grapje, dan weet hij ook gelijk dat je humor hebt.
enuuh…
vraag of hij een keertje in het weekend kan afspreken, op een zaterdag, of een zondag.
Ik heb al vakantie omdat mijn examens afgelopen zijn, maar ik zie dat dat bij jou niet zo is…
best wel zonde, anders dan kon je nu al afspreken.
maar zowiezo in het weekend hebben jullie toch wel een keer tijd?
als je op een centrale plek afspreekt, bespreek dan eerst met elkaar welke kleding jullie aanhebben (ik weet uit ervaring dat dat heel voordelig uit kan komen >< )
Succes iig!

ja, ik kwam er net achter dat ik in het weekend ook 40% korting krijg op treinreizen, niet dat ik er niks voor over heb. Maar we gaan straks dus nog een keer bellen, dus kan ik wel het goede nieuws melden dat het toch in het weekend kan! (:

yaay! (:
heel veel plezier alvast! ")
en maak miss alvast een lijstje met wat je eventueel kan zeggen tegen hem aan de telefoon, anders dan weet je straks niet wat je moet zeggen.

Ja, ik zat ook aan een lijstje te denken maar weet jij iets? We gaan sowieso over het afspreken hebben, en ja … verder weet ik het niet. zoals wat jij daarstraks beschreef, dat vind ik niet echt iets aangezien ik daar over wil praten als we daadwerkelijk gaan daten hihi (:

^Dat hebben we al een keer gedaan :’)
Ik vind het ook niet erg hoor om het nog een keer te doen,
maar we moeten wel een keer normaal praten ;p

Ik stuurde hem een berichtje met de vraag wat hij leuk vind aangezien ik iets wil meenemen als we gsan afspreken. Zegt ie heel lief, je hoeft niks mee te nemen, ik wil alleen jou!

Ik heb dus gewoon net 1,5 uur met hem aan de telefoon gehangen. Gewoon zo’n fijn gevoel. En we praatten over koetjes en kalfjes, jullie hadden gelijk. (:

Gisteren ook nog drie kwartier. It feels so good.

Bellen!

Doe ik vanavond, ik ben nu met hem op msn!