Help! Wat moet ik doen?

Hey Guys,
Ik heb een vraagje, is het raar dat ik zo super graag een vriend zou willen? Ik merk echt dat ik gewoon er aan toe ben om eerst met iemand te daten en dan een relatie te krijgen… Iemand die dit ook heeft? Of weet wat ik er mee moet doen?
-xoxo-

Ik denk dat die gedachte heel normaal is! Had ik volgens mij ook wel

Ik heb dit ook hoor, voel me soms ook echt wanhopig haha :’)

Maar moet ik nog iets tegen doen ofs? Of moet ik gewoon opzoek gaan?

^
Je moet het gewoon op je af laten komen.
Probeer op school eens een gesprekje aan te knopen enzo. Maar forceer vooral niet.
Je komt jong over (een jaar of 14/15) en hebt nog alle tijd om een relatie te krijgen.
Tuurlijk is het leuk om een vriendje te hebben maar wel alleen als je elkaar echt heel leuk vind. Je moet er niet aan beginnen omdat je gewoon eens een vriend wil hebben.

Dat is niet gek hoor. Ik denk dat ieder meisje wel eens een moment heeft gehad dat ze graag een vriend wilde.

Ik ben zelf overtuigd dat het vanzelf komt. Zoeken zou ik dus niet doen, wacht het gewoon af. Hoe minder je er mee bezig bent, hoe eerder het aan komt waaien (althans, dat is mijn ervaring). Geniet nu lekker van je vrijheid en doe leuke dingen, dan kom je vanzelf een keer een leuke jongen tegen! :slightly_smiling_face: