Help wat moet ik doen?!

Hee, ik hoop dat iemand raad heeft…
Ik heb een heel goede vriend en ik twijfel(de) heel erg of hij verliefd op me was, ik heb mijn vriendin gevraagd of ze hem wilde appen dat ik hem leuk vind enzo… alleen heeft ze toen perongeluk een deel van mijn gesprek met haar verstuurd en daarin staat: ik durf het niet te zeggen. En toen dacht mijn vriend dus ook echt dat ik hem leuk vind… (Wat ook echt zo is) maar ik wil niet dat hij het weet omdat ik bang ben voor onze vriendschap. Ik heb nu wel mezelf er uitgepraat… alleen hij doet zo jaloers als ik met andere jongens ben enzo en ik ben ook "zijn schatje, allesje, liefje etc. en hii wil me zoenen. Maar wat moet ik nu doen? Hij zegt dat hij niet verliefd is (meerdere malen) maar ik ben het wel… Somebody help?

Ok, dus jij bent verliefd. Hij zegt dat het niet zo is. Waarom zoent hij je dan? Ik zou het gewoon tegen hem zeggen dat je hem leuk vindt.

Als hij niet verliefd is waarom noemt hij je dan liefje men allesje enzo en waarom wil hij je dan zoenen zeg gewoon waar het opstaat dat je hem leuk vind. Dit is soms best wel moeilijk maar vaak ook de beste manier. Gewoon er niet omheen draaien snap je.

Ja ik snap het, ik heb het ook wel geprobeerd maar telkens als ik het wil zeggen dan komt er gewoon niks meer uit mn mond. Dat komt ondat het echt mn bff is en ik bang ben dat ik er naast zit en hem dan kwijt raak of dat alles verandert dat hij dan heel k*t gaat doen

ik denk dat hij niet durft te zeggen dat hij je leuk vind omdat jij hem hebt duidelijk gemaakt dat je hem niet leuk vind. ik denk dat hij door heel lief voor je te zijn en met je te zoenen gewoon hoopt dat jullie met elkaar krijgen. Ik zou dus gewoon op hem afstappen en het vragen hoe moeilijk dat ook is. succes

Bedankt, dit is ook precies de reden dat ik het niet tegen hem durf te zeggen. Het zou heel goed kunnen dat je gelijk hebt. Hij is ook gewoon heel lief voor me, ik denk dat ik afwacht tot kerstvakantie want dan spreken we af. Als hij me zoent ga ik het vertellen anders wacht ik nog langer denk ik…

Hij is nu heel kortaf aan het doen, maar zonder reden. Ik begrijp er echt helemaal niks meer van