Help, wat moet ik doen?

Lieve meiden,

Wat voel ik me toch klote. Ik heb laatst een hele leuke jongen ontmoet en de klik was er meteen.
We hebben samen wat gedronken en daarna zijn we in bed beland, nog nooit zulke geweldige seks gehad.
Maar nu kwam ik er dus achter dat hij echt een crimineel verleden heeft, maar damn… wat
krijg ik vlinders in me buik van die gast. Ik kwam er op een stiekeme manier achter en hij weet het dus niet dat ik dit allemaal weet. Ik heb de neiging om hem te bellen en meer te vragen, ook wil ik naar hem toe gaan maar hij houdt me een beetje op afstand terwijl hij wel beweerd mij echt leuk te vinden en ook vlinders in zijn buik heeft. Ik geef me echt niet zomaar gelijk helemaal maar het ging gewoon vanzelf, wat moet ik doen? Bellen? toch gewoon langsgaan of moet ik maar afstand nemen? Mischien heeft hij wel heel erg spijt en probeert hij zijn leven weer op te pakken en ik zou het toch ook wel verschrikkelijk vinden als ik hem dan niet vergeef.

man oh man, wat is liefde moeilijk.
Iemand tips?

Liefs

http://data2.whicdn.com/images/152119693/large.jpg

Ik snap niet zo goed wat je nu bedoelt. Je hebt 1x een nacht met een jongen gehad en kwam er toen achter dat hij een crimineel verleden heeft. Nu ben je boos en verdrietig dat hij niet heeft verteld dat hij dit heeft, aan je plaatje te zien vind je zelfs dat hij heeft gelogen.

Vind ik een beetje overdreven. Je kende hem pas 1 nacht ofzo en ik vind het dan ook niet raar dat hij dit niet zomaar aan iedereen die hij kent. Lekkere binnenkomer ook: ‘Hoi, ik ben *naam* en ik was vroeger crimineel’.
Als hij serieus met je is, gaat hij het echt wel een keer vertellen denk ik. Of niet, ik snap misschien ook wel dat hij er niet trots op is en het er niet over wil hebben.

Al met al vind ik dus dat je niet zo snel moet oordelen.

ik snap je reactie heel goed, en denk inderdaad niet dat je het niet begrijpt. Ik heb het misschien ook niet voldoende uitgelegd, maar wat ik met het plaatje bedoelde is dat het inderdaad een goede leugen is. ik heb wel met hem gepraat over het 1 en het ander maar ik bedoelde meer te zeggen dat ik iemand heb ontmoet met een groot verleden en dat is dan misschien geen leugen maar je snapt misschien best wat ik bedoel. Toch de verkeerde afbeelding er bij gedaan, waardoor het inderdaad heel krom lijkt, oeps. Maar de vraag van mij was meer, moet ik het hem vertellen dat ik er ben achtergekomen of moet ik wachten tot hij het zelf verteld. Sorry voor mijn slechte uitleg.

Hoe ben je er achter gekomen? Ik zou niks zeggen. Maar hangt er ook vanaf wat hij precies heeft gedaan.

Laat ik het zo zeggen: als ik die jongen was, zou ik zwaar not-amused zijn dat iemand me na 1 nacht op m’n verleden aanspreekt.

vanaf jongs af aan heeft hij veel schulden gemaakt, voor zijn 18e al, oplichting en dat soort dingen. kwam er achter via het internet!

het gaat niet om 1 nacht, het gaat over weken contact. Niet over die ene nacht waar seks ter sprake kwam.

nee dat heb je hé met twitter enzo, dan krijg je van dei relaterende berichten en daar klik je dan op en daar komt dan het 1 en ander te staan, meer per ongeluk op dit allen te weten gekomen. natrekken zoiezo niet! Het loopt dan allemaal een beetje vanzelf, en dan lees je dingen en dan wil je er meer van weten en dan blijf je lezen, is het wel diegene die ik ken, bla bla bla.