Help, wat moet ik doen?

Hee, ik zit dus met een soort ‘probleem’. Altijd als ik de vriend van mijn neef weer eens zie, en met hem omga enzo, wordt ik helemaal verliefd. Dit is steeds opnieuw, want na een paar weken ben ik dan weer niet verliefd. De laatste keer dat ik hem zag waren we met wat andere naar de kermis gegaan en daar heeft ie mijn hand vast gepakt, en hebben we ff hand in hand gelopen. Dus ik heb daarna met hem zitten appen, en hij heeft precies hetzelfde als ik (dat verliefd zijn, en dan weer niet), maar hij weet niet zo goed of hij iets wil beginnen met mij omdat ik het nichtje van zijn vriend ben (ik ben 16, hij 17).

Wat moet ik doen?? Iemand advies? Mijn neef vindt het helemaal niet erg als we iets zouden krijgen en dat weet die jongen ook.

xxx

ik zou het gewoon proberen.

Gewoon proberen. Ik zou geen jongen laten schieten omdat het een vriend van mijn neef is.

Ik ben destijds met de beste vriend van mijn achterneef, waar ik veel contact mee had, gegaan. Uiteindelijk liep onze relatie stuk en koos mijn achterneef zijn kant dus hebben we vrijwel geen contact meer. Ligt toch iets anders dan met een directe neef denk ik en ik hoop/verwacht niet dat jou relatie hetzelfde zal gaan lopen, dus gewoon doen.

Je zult het nooit weten als je het niet probeert. Jullie klinken lief samen :slightly_smiling_face:

En over dat wel en niet verliefd zijn, das normaal.