help, wat moet ik doen..

hee lieve meiden,
Ik weet niet zo goed hoe ik alles moet uitleggen.
Ik zelf zit op een school waar ook een jongen op zit. ( Ik noem hem wel even Tim)
Tim en ik zien elkaar al sinds de 1e klas zitten, (zitten nu in 4e klas)
Hebben 1 keer afgesproken, ik weet dat dit weinig is maar er is iedere keer wat tussen gekomen.
Wanneer we in de tijd zitten dat we bijna iets hebben laat hij zich pijpen, of wordt hij gezoend door iemand anders.
Dit breekt me iedere keer opnieuw, Sinds 2 weekjes hadden we weer “flow”.
Hier was ik zelf heel blij mee, totdat ik net hoorde dat ie afgelopen weken weer gepijpt is.
Ik heb hem hiernaar gevraagd en hij gaf het toe, ik schrok hier erg van want hij beweerde dat hij veranderd was.
Ik blijf hem leuk vinden… Ik heb hem er mee geconfronteerd dat dit natuurlijk nergens op sloeg wanneer je iemand leuk vind. Hij vertelde dat het alleen maar zo ging doordat hij iets te veel gedronken had.
Dit is al meerdere keren gebeurd maar iedere keer komen we bij elkaar terug…
Hij heeft er zelf ook echt spijt van, (dat zegt hij tenminste)
Ik kom niet van hem af, en het maakt me van binnen echt kapot
Ik snap gewoon niet waarom hij dit altijd met mij doet…
Doe ik iets fout? Ben ik niet belangrijk genoeg voor hem?
We vinden elkaar iedere keer echt echt echt leuk, maar iedere keer werkt het niet.
Hij verteld dan dat hij voor me wilt gaan, maar hij kan zich niet beheersen wanneer hij een drankje op heeft. Letterlijk heeft hij ook echt gezegd : Geen 1 jongen zegt nee tegen een pijpbeurt"
ik snap dit echt niet… Moet ik hem laten gaan? Ja, kan ik dat? Nee.
Heeft er iemand tips? Dit maakt me echt kapot, doordat hij me iedere keer verliefd maakt, me zoent enzo…

Dankjulliewel. xx

niemand tips?

Beste Fuckfleur, verbreek die flow. xx

Hij is het niet waard en praat bullshit

Dus als jullie echt een relatie krijgen, en hij heeft een drankje op? ‘Tja, kan gebeuren’? Wat een verschrikkelijk jong.

Daar zegt toch niemand nee tegen?

Je moet hem laten gaan en je kan hem laten gaan. Je moet je niet zo laten behandelen. Duidelijk een jongen die nog niet op de hoogte is van respect voor vrouwen.

Dat je er überhaupt telkens weer aan begint.

Dumpen die jongen!

Bedenk je even hoe het zou zijn als je een relatie met hem hebt. Kennelijk is zijn libido nogal hoog als hij zich elke week laat pijpen door een of ander meisje waar hij niks mee heeft. Ben jij daar nog wel klaar voor en zo niet, kan hij dan wel wachten op je of wil hij elke week gepijpt worden en zal hij daar iemand anders voor zoeken?
Denk goed na, natuurlijk ziet hij er leuk uit en is hij lief als jullie praten, maar is dat wie hij echt is?

Laat hem serieus nu meteen vallen, blokkeren, negeren, hij gebruikt je! Hij komt alleen bij je als hij niemand heeft om door gepijpt te worden. Je doet jezelf hier alleen maar pijn mee, zoek iemand die je wel waard is.