Help! Wat moet ik doen?

[size=14pt][
Het is een heel lang verhaal, sorry haha.

Ik heb met een jongen gezoend op een feestje en daarna mijn nummer aan hem gegeven. Ik kende hem al langer, maar had nooit echt gedacht dat ik hem leuk zou vinden ofzo. De dagen daarna stuurde hij me alleen maar hele lieve berichtjes en leek hij echt de perfecte jongen.

Maar 4 vriendinnen van mij kenden hem ook allemaal en lazen die berichten. Ze zeiden dat hij een paar maanden eerder precies hetzelfde zei tegen hun! Eentje daarvan had zelfs de week voor dat hij met mij had gezoend nog dat soort berichten van hem gekregen. Toen hij aan me vroeg of ik hem echt leuk vond en met hem verder wilde, had ik gezegd dat ik het nog niet wist en ik vertelde van mijn vriendinnen. Hij werd heel boos en praatte niet meer tegen me. Ik wist toen zeker dat het over was tussen ons en dat ik niet meer aan het moest denken.

Toch bleef ik elke dag aan hem denken, niet wetende of ik hem nou leuk vond of niet. Na 2 weken dacht ik dat ik eindelijk over hem heen was, omdat ik veel met vriendinnen erover had gepraat en zij zeiden tegen me dat ik hem moest vergeten. Laatst had ik een verjaardag en vriend van me was ook een vriend van die jongen en had tegen zijn eigen moeder gezegd dat ik met hem had gezoend. Die moeder kwam naar me toe en vroeg er gelijk naar. Ik vertelde haar dat ik niet de enige was waar hij zo lief tegen was en dat ik hem moest vergeten. Ze vertelde me toen dat hij bij hun thuis was geweest en dat hij tegen die vriend had gezegd dat hij me echt heel leuk vond en het heel erg jammer vond dat ik hem liet zitten. Ze zei dat het echt een lieve, leuke jongen was en dat ik moest nadenken over wat ik echt wilde.

Dit gesprek bracht me weer terug naar het begin en ik zit weer de hele dag na te denken over wat ik nou moet doen… Is hij te vertrouwen, vindt ik hem echt leuk en hij mij, wil hij nog met me of heb ik het echt verknald? Ik ben al een week of 3 verder nadat ik met hem heb gezoend en denk elke dag, de hele dag door aan hem.
Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen met mijn keuze of dat jullie zelf ook zo’n verhaal hebben en het willen vertellen.

Alvast bedankt en sorry voor het lange verhaal!
/size]

Ik zou het achter je laten. Het hele verhaal klinkt vreemd.

Uit je verhaal kan ik opmaken dat hij niet te vertrouwen is

Als hij je echt zo leuk vond gaf hij het niet zo snel op.

Als hij dezelfde berichtjes naar je vriendinnen stuurt, lijkt hij me niet echt te vertrouwen. Maar goed, als je hem echt leuk vindt, kun je hem hier misschien mee confronteren (over die berichtjes bedoel ik). Het is misschien moeilijk, maar praat met hem over je twijfels.

Als hij jou echt zo leuk vond dan had ie alweer contact met jou gezocht.

Julllie hebben gelijk, maar hem vergeten is moeilijker dan het lijkt :frowning_face:

Snap ik! Hem vergeten en loslaten is lastig (trust me, I know), maar het is waarschijnlijk wel het beste…