Help, wat moet ik doen?

Heee ladies,
Ik zit dus een beetje met een probleem… Ik kan echt dagen smoorverliefd zijn op een jongen, maar als het dan echt iets begint te worden, ben ik ineens helemaal over hem heen =/ Ik heb serieus geen idee waar dit aan ligt en het is zo verschrikkelijk irritant… Het allergrootste probleem is dat ik nadat ik iemand heb afgewezen soms dus weer smoorverliefd word…
Wat moet ik in vredesnaam doen? Zijn er überhaupt anderen die hier ook last van hebben? Ik loop helemaal vast.

Ik heb dat ook altijd gehad, op het moment dat het te dichtbij kwam eigenlijk alles afkappen. Toch heb ik nu al meer dan 2 jaar relatie en die jongen kende ik ook al een tijdje voordat het echt wat werd. Ik denk dat je iemand moet ontmoeten die je echt dichtbij je durft te laten.
Misschien kun je gewoon contact blijven houden met hem, en verder niet te snel willen?

Misschien niet te snel een relatie nemen? Ik zou een tijdje leuke dingen doen samen en dan merk je vanzelf of je gevoel blijft of dat het verdwijnt?

Haha maar dat is dus ook weer zoiets, het slaat bij mij dus echt veel te snel om. Ik heb een paar dagen geleden ook al met hem afgesproken om ergens volgende week iets te gaan doen, maar nu twijfel ik alweer… Ik ben nogal hopeloos, geloof ik… :stuck_out_tongue:

Ik zou gewoon iets met hem gaan doen, dan merk je snel genoeg of hij leuk is of niet toch? :slightly_smiling_face:

Ja, ik ga hem in ieder geval niet meer afbellen haha:) Ik ben alleen echt als de dood dat ik weer smoorverliefd word op één of andere fransman op vakantie of zo, daar ben ik errug goed in haha. Maar ik denk dat ik hem dan inderdaad meer tijd moet geven ofzo (niet de Fransman haha).

Ja ik zou het gewoon proberen :slightly_smiling_face: Je merkt vanzelf wel of je hem ziet zitten. Veel succes in ieder geval!

Haha dankje!