Help??!? wat moet ik doen met mn haar???

Vroeger was me haar echt mooi dik en altijd in een dikke staart.
Nu maak ik een staart dan is het echt heel dun het valt ook uit.
Ik heb me haar al 2x gerelaxed met kinder relaxer maar me haar is alleen aan de onderkant stijl geworden en bovenkant niet. (maar dat is al 2/3 maanden geleden)
Ik stijl ook me haar heel weinig maar 1x in de 2 maanden.
Ik gebruik 3 verschillende soorten stijltangen maar me haar wilt maar niet stijl worden.
Ik heb me haar ook vaak geknipt maar het blijft zo droog&dof.
Me haar is aan de bovekant zeg maar kroes achtig krullen en onderkant golvend. Doordat ik me haar altijd in een staart deed is het golvend geworden. En ik kan niks meer met me haar doen en als ik het wil krullen krijg ik alleen maar slierten. :frowning_face:

:frowning_face:

Foto? Vage omschrijving is vaag.

Met 'n foto is dat wel makkelijker om te beoordelen.

fotow

je verzorgt het hoogstwaarschijnlijk niet goed. Plus het is rui-tijd

moet je de chi tang proberen

moet je de chi tang proberen

je hebt dus krullen? ik gebruik altijd serum van john frieda en de krullenmouse van etos of andrélon. daar krijg je hele mooie krullen van. ik weet niet wat je precies bedoeld, maar je kan ook een haarmasker om de tijd doen. en anders moet je langs de kapper gaan om te vragen hoe je het misschien terug kan krijgen? succes.

Ik zou je haar met rust laten en niet stijlen enzo en kijken of het weer gezond wordt?

‘‘Relaxer’’ is niet goed voor je haar.

^idd wat hier boven wordt gezegd. Relaxen mag je eigenlijk maar 1 x per jaar doen ofzo, een vriendin van mij heeft het een keer gedaan, nou haar haar is nu echt een piekerig bosje stro. Ik zou mijn haar even met rust laten, ook niet te veel haarproducten gebruiken. Ik heb voor als mijn haar droog of dor is, schwarzkopf gliss kur total repair haarmasker. Dat doe ik 's avonds in mijn haar en ga er dan mee slapen. 'S ochtends even uitspoelen en klaar. Als ik jou was zou ik zoiets iedere avond even doen tot je haar weer wat gezonder is:) Succes!