Help! Wat moet ik doen? Hij is zo leuk

Hey meiden,

ik ben 17 , hij 16

Ik vind een jongen leuk. En heb hem leren kennen bij Sinterklaas. We stonden ook de hele tijd te dansen . Hij had de hele tijd zijn armen om me heen. Door zijn vrienden weet ik dat hij me best leuk vind. Had zijn telefoon nummer gevraagd . En nu zitten we wat te snappen, maar het is meer. Er gebeurt niet zoveel. We hadden op dat moment beide het gevoel van we vinden elkaar leuk. En dat heb ik nog steeds alleen weet ik gewoon niet hoe ik moet vragen om af te spreken . Heb een keer voor gesteld te Mountainbike maar dat skipte hij maar dan Snapt hij me wel weer. Ik heb nogal error in mijn hoofd want wil hem echt beter leren kennen. Zit nu ook wel veel met zijn 3 besten vrienden( in) te snappen, die zijn wat makkelijker in contact hebben hahha.
Alleen vraag ik me af hoe ik dit moet aanpakken?
Want we hadden eerst een leuke vriendengroep samen gekregen bij Sinterklaas maar omdat iedereen verliefd op elkaar is geworden is het wat uit een gevallen.
Maar vind hem gewoon echt wel leuk.
Wat moet ik doen?

Wat leeeukkk omg. Is dat vorig jaar sinterklaas? Wat je moet weten is dat jongens soms ook hard to get spelen, of ze zijn nog gw kinderachtig en weten niet hoe ze om moeten gaan met meiden :crazy_face: Wel super raar dat hij het mountainbiken negeerde, maar een goed teken dat hij je erna terug heeft gesnapt! Hoe vaak snappen jullie nu?

1 like

Nee dit jaar speelde allebei Piet vandaar hahaha. Ken hem niet zolang. Maar voel gewoon wel een leuke klik. We appte eerst elke dag. Ik heb snap vrijdag aangemaakt en snappen wel elke dag. Alleen niet heel veel. Zou het liefst hem echt zien. Zijn vriend stuurde wel de hele tijd foto’s van hem via snap hahhaha. Ik weet niet helemaal wat ik ermee aan moet. Want ik vind hem wel heel leuk denk ik. Wil hem beter leren kennen. En idk of hij hetzelfde daarvoor voelt . Maar als ik een snap stuur ,stuurt hij sowieso terug.
Dus heb meer hoe krijg je wat meer contact ( al is dat misschien gewoon meer snaps sturen ofzo) en hoe ga ik hem in het echt zien. Ik Mountainbike trouwens ook. En ook prima om met zijn vrienden af te spreken want die speelde ook Piet.
Dus heb meer van hoe ga ik hem fixen ofzo hhahah tips ? Om gewoon hem in het echt te zien?
Iedereen was zo jullie krijgen wat hahah want waren het hele weekend samen haha. Maar hoor nu ook verschillende dingen ofzo idk. Maar wil hem gewoon beter leren kennen zeg maar

Ahh wat leuk!! Miscchien met heel die vriendengroep of pietengroep afspreken? Haha. Want je hebt die vrienden van hem ook op snap en ze zouden niet met je snappen als ze je aardig vinden lijkt me. Is er inmiddels al progress?

1 like

Appen en snappen is leuk voor tussendoor, maar als je iemand leuk vindt (en graag beter wilt leren kennen) wil je die persoon graag zien. In real life. Mijn advies: geef hem nog één kans en neem nog één keer het initiatief door voor te stellen om af te spreken. Misschien kun je dit keer iets voorstellen dat iets generieker is, een film kijken of samen huiswerk maken of zo. Als hij je dan weer skipt weet je genoeg :wink: Wat heb je aan een guy die alleen tijd voor je maakt wanneer hij toevallig op zijn telefoon zit? Genoeg andere jongens die echt heel erg leuk zijn en wel echt tijd voor jou willen maken. En dat verdien je.

1 like

Ja heb nog steeds elke dag contact met hem en ook met zijn vrienden. Al zijn zijn vrienden wel iets meer appjes hahah . Hij heeft nu toetsweek en gaat daarna skiën dus afspreken wordt hem effe niet hahah. Maar daarna ga ik het zeker voorstellen. Met de vriendengroep om af te spreken. Zijn beste vriend had me al verteld dat hij niet zo apper is ofzo. Maar is prima hahah. Heeft wat tijd nodig. Als hij me niet leuk of aardig zou vinden zou hij er nu echt wel mee opgehouden zijn om met me te snappen lijkt me.

Thx! Ja ga dat doen. Dacht eerst effe met die vriendengroep en daarna erna dat vragen. Ik weet alleen dat hij de komende 3 weken gewoon weg niet kan. Dus dat wordt nieuw jaar maar dat maakt niet uit.