Oke, ik weet niet of ik dit mag vragen. Misschien klinkt het ook vies. Ik ben 13 jaar en ik ben nooit ongesteld geweest. Vandaag in mijn onderbroek zag ik iets bruins/zwart. En ik weet niet wat het was! Ik heb dat vandaag de hele tijd. Weet iemand wat het is?
edit: oke, hier zeggen mensen dat ik ongesteld ben/word . Maar oke, ik verschoon het nu steeds zeg maar, om de 20 min ofzo. ( ik heb nog geen maandverband, en me moeder weer t niet ) Omdat mijn onderbroek dan helemaal vies word blablabla. Maar die viezigheid is er STEEDS, gewoon iedere 20 min. En je bloed toch niet de hele tijd door als je ongesteld bent Wat moet ik doen? Wat is er aan de hand?
voor het eerst ongesteld geworden? bruin/zwart omdat het wat oud bloed is waarschijnlijk!
Misschien ben je nu wel ongesteld
Bij mij was het de 1e keer ook donkerbruin
oh haha, wiskundeschrift was eerder
ik denk ook ongesteldheid
succes!
Omg, maar die bloed was wel opgedroogd he…
Bedankt voor de hulp mensen <3
Oke, nu het lef hebben om aan mijn moeder te vertellen…
Ja das heel normaal
Haha oke.
Nou gefeliciteerd
En je hoeft je echt niet te schamen hoor tegenover je moeder !!
Het is hartstikke normaal
hahaah
oke, hier zeggen mensen dat ik ongesteld ben/word . Maar oke, ik verschoon het nu steeds zeg maar, om de 20 min ofzo. ( ik heb nog geen maandverband, en me moeder weer t niet ) Omdat mijn onderbroek dan helemaal vies word blablabla. Maar die viezigheid is er STEEDS, gewoon iedere 20 min. En je bloed toch niet de hele tijd door als je ongesteld bent Wat moet ik doen? Wat is er aan de hand?
Haha het is wel gewoon ongesteldheid-bloed :p. Het kan best de hele tijd door gaan. Ik zou 't maar je moeder vertellen, misschien heeft ze nog maandverband of anders kan zij/jij het halen.
dat verschilt per persoon. Bij mij gaat het ook steeds door… Heel vervelend!
Je bloed wel de heletijd als je ongesteld bent, maar niet dat het eruit spuit ofzo. Ik zou t toch maar tegen je moeder zeggen en zij zal vast wel minitampons kopen, huppa probleem opgelost!
De meeste bloedden de hele tijd door als je ongesteld bent ja. Maar aangezien je nog niet ongesteld bent en je steeds moet verschonen moet je der toch echt aan geloven dat je ongesteld bent geworden! Ik zou het aan je moeder vertellen want om je steeds om de zoveel minuten te blijven verschonen is ook geen succes.
Idd, wat ladylegend zegt. Ik zou het gewoon tegen je moeder zeggen. Zij heeft vast wel iets wat je kunt gebruiken. Maandverband of tampons. Dat is wat hygiënischer en scheelt een hoop onderbroeken in de was .