help wat doen vergeten ?

Hee,

Sinds een paar weken heb ik een neef van me vriendin op me msn en we praate heel gezellig enzo op msn :stuck_out_tongue: en gister was er een feest waar hij dus naar toe kwam met mijn vriendin we hadde niet egt tijd om elkaar te leren kennen enzo en ik ben best verlege bij jongens en hij bij meisjes denk ik maar hij is super knap en lief denk ik want dat kan ik natuurlijk niet weten via msn maar gister avond danste die wel met een vriendin van mijn vriendin met die leuke neef:( maarja dat hoeft tog niks tebetekennen ? hij keek wel steeds na mij en lachte naar mij ik was eerst echt boos dat die met een meisje danste haha mja we hebben geen verkering ofzo dus ja… maar ik kan hem maar niet vergeten :frowning_face: en hij zij weer haai(K) op msn maar ik heb niks teruggezegt : wat moet ik nu doen vergeten of vragen of die wat leukkss wild doen of wat die van mij vind of moet hij dat voorstelleen?

gewoon vragen of hij wat leuks wil doen

nou is die on en zij die wel hee enzo en hoe ik ht feest vond ma nu valt er een steelte wat moet ik zegge vind je dat meisje leuk die met je danste ofzo whahha

help nu ;p

Nee niet over dat meisje beginnen dan denktie waarschijnlijk dat je jaloers bent en daar houden de meeste jongens niet van x] Ik zou vragen oftie wat leuks wilt doen, dan kunnen jullie samen chillen buiten ofzo en dan merk je vanzelf wel of hij jou leuk vind ^^
Succes =]

Ga gewoon lekker met hem praten op msn. Ik bedoel hij danste dan wel met dat meisje maar dat hoeft écht niks te betekenen hoor. En als het wel wat had betekend, had die denk ik niet meer echt zo tegen jou op msn gepraat enzo. Succes

OMg hij zegt dat hij mij leuk vind :grinning: aaah n moet ik vrage wil je wat leuks doen :open_mouth: omg durf niet whha

Gewoon doen… Het is maar msn…