Help wat doen met me verjaardag ?!

volgende week ben ik dus jarig maar ik weet niet wat ik moet gaan doen…
ik zat te denken om gewoon een feestje te geven dus huiskamer even beetje verbouwen muziek enzo erbij… Ik word 14 jaar heeft iemand nog beetje tips enzo wat ik moet kopn en neer zetten of wat ik anders moet gaan doen ? ;d

Ik had een high tea gedaan, was wel gezellig (:
gewoon alles leuk aangekleed, veel balonnen& slingers en ik had alles zelf gebakken.

Jaa dat kan ook… Maar ik wil ook jongens uitnodigen en weet niet of dat dan zo leuk voor hun is hihi.

Ga anders ook iets doen?
Zoals lasergamen, dat vinden (meestal) zowel jongens als meisjes erg leuk.

ik wist ook niet wat ik wou doen; uiteindelijk ging ik maar naar de film, was ook wel leuk :slightly_smiling_face: Maar naar de film is niet supersociaal enzo, als je daar van houdt moet je iets anders gaan doen? Ik weet het ook niet ;p

Je kunt ook een slaapfeestje geven!
Natuurlijk niet dat iedereen die naar je verjaardagsfeestje komt blijft slapen, maar gewoon je beste vrienden?

nou ik denk dat jouw idee wel leuk is, gewoon in je huiskamer de boel een beetje verbouwen, misschien een ‘dansvloer’ maken, muziek op en feesten maar!

Slaapfeestje is ook leuk ja ^
Dat had een vriendin van mij ook gedaan, en zij had ook 3 jongens uitgenodigd. En dat kan gewoon in de woonkamer met een film d’r bij ofzo? :’)

Jaaa ik denk dat ik gewoon ga doen wat Sunburst zei en dan dat sommige mensjes dan blijven slapen enzo hihi. maar er komen waarschijnlijk ook wat oudere jongens, van 16… dus moet ik dan geen drank hebben enzo xd.

^ Koop een kratje bier ;p

hahah ja slim

Ja indd :")
Ga iets leuks doen, Zwemmen ofz. [als het mooi weer is :stuck_out_tongue: ]

Het ruilspel.

Wij hebben in de klas een High Tea gehouden en die jongens waren allemaal 14/15/16 en een paar 17, en ze vonden het allemaal geweldig :’)

hou gewoon een vreetfeest, dat vind iedereen leuk :grinning:

ja idd, zij vinden dat ook wel grappig! Doe in ieder geval niet iets wat niet bij je past, dan zit je de hele tijd te twijfelen of de anderen het wel leuk zullen vinden

dan komen er teveel mensen o af hahahaha

ja lastig… Ik had vorig jaar toen ik 14 werd het spelletje just dance gekregen, (er kwamen alleen maar meisjes) en toen hebben we dat gedaan met vier wii-afstandsbedieningen. Dat was heel leuk! En op laatst was het echt reuze gezellig. Zit er niet teveel over in dat het feestje niet leuk zal zijn. Dat valt echt mee!

Tafel met stoelen ergens installeren. Lekkere hapjes en drankjes en dan misschien wat partygames ( wii, singstar, Buzz,twister,…) of een filmavond!