Help? Wat denken jullie?? Plz help me !

Hallo iedereen, Deze zomer heb ik een jongen ontmoet uit denemarken : Oskar. We leerden elkaar kennen op een feestje van onze internationale talenschool in spanje waar we verbeleven. Ik was er al een week maar het was zijn 2 de avond. We hadden toen heel veel gepraat en gelachen. Op mijn laatste avond 1 week later ontmoete ik hem in een bar en gingen we gewoon verder met praten, we waren constant bij elkaar en we zonderden ons af van onze vrienden. We werden samen wat dronken en hij zij constant dat ik ongeloofelijk leuk was. Op het laatste van de avond moest ik naar huis om mijn vliegtuig te halen, hij besloot mee te gaan in de taxi naar mijn huis. Voor we in de taxi stapten hadden we voor de eerste keer gekust, en voor het huis het laatste afscheid nog eens. Je zag gewoon het verdriet in zen ogen en het was wat intens. Toen ik terug thuis was kreeg ik berichten dat hij me echt leuk vond en hij liet het duidelijk merken en vertelde het aan men vriendin die daar nog was. Sindsdien is ons contact niet gestopt dus van julie tot februari :slightly_smiling_face: hij ging op bezoek komen naar Belgie en ik ging nu naar kopenhagen en we zouden afspreken :slightly_smiling_face: hij zag alles helemaal zitten en we zaten op snapchat en hij commente men foto’s en alles… En schreef lieve tekstjes voor men verjaardag dat hij me wilde zien . En letterlijk 1 week voor ik me vriendinnen in kopenhagen ging hij bezoeken wilde hij niet meer afspreken en zei hij ineens dat hij geen gevoelens had. Terwijl hij verleden maand nog vannalles lief had gezegd … Hii wilde ineens niet meer naar belgie en ook niet meer afspreken. Al mijn vrienden zeggen dat hiu gewoon bang is om ineens af te spreken. We zulleb nooit bij elkaar kunnen zijn en dat schrikt hem af zeggen ze… Ik weet het niet… Hij negeerd mij nu… Van zoveel contact naar niets wat denken jullie is hij bang? Want het kwetst me wel… Hij heefd ineens uit het niks gezegd dat hij geen gevoelens voor mij heefd terwijl alles het tegendeek bewees. Hij heefd zelf filmpjes gemaakt voor een projectje van mij op school over mij dat was de opdracht en hij herinnerd zich het kleinste detail en iedereen die het zag zei dat hij duidelijk een serieuze crush had dus dit komt als een schok! Wat denken jullie??? :heart::heart::heart:

ik heb je bericht puur niet gelezen omdat je letterlijk een verhaal aan het brijen bent. gebruik punten, comma’s en alinea’s aub.

ik snapte het hele verhaal niet zo goed, omdat je idd een verhaal aan het brijen was. maar als hij gevoelens voor je heeft, zou hij je juist heel graag willen zien. Bang of niet, het was een van de enige kansen dat jullie elkaar even konden zien. Dus ik denk dat hij gewoon geen gevoelens meer voor je heeft, hoe hard het ook is.

Wat hierboven al wordt gezegd, ik denk dat hij inderdaad geen gevoelens meer heeft… Want als iemand waar je gevoelens voor hebt die ver weg woont, opeens in de buurt is, zou je juist alle kansen grijpen om diegene te zien omdat dat niet vaak gebeurd (zo denk ik dan). En bang zijn zou wel kunnen, maar aangezien jullie elkaar al wel reallife hebben gezien zou dit niet zo’n probleem moeten zijn toch ?