Help! wachtwoord van mijn mobiel vergeten

Ik hoop dat iemand mij kan helpen,
ik heb mijn samsung d600 helemaal geblokkeerd, je kan nergens in zonder een wachtwoord in te geven, en nu heb ik dat wachtwoord perongeluk veranderd, en ik heb geen idee in welk wachtwoord kun je daar iets aandoen?

aub kan iemand mij helpen!

mssg em helemaal late blokeren en dn j pukcode invoeren?

inderdaad =)

als je die kwijt bent (je zou niet de eerste zijn) moet je geloof ik een nieuwe simkaart kopen

Totally. dat deed ik altijd.

Ja maar dat bedoel ik dus niet, ik bedoel niet pincode
maar mijn wachtwoord…

Nog een keer laten blokkeren en dan je pukcode invoeren, dan kan je weer een nieuw wachtwoord invoeren. Nieuw simkaart kopen is helemaal niet nodig.

voor in je inbox t komen enzo? bij je smsjes en telefoonboek ?

dan zou ik proberen om hem terug t zetten naar frabieksinstellingen
dan zouden ze ook er niet meer opmmoete zitte

naar u bv proximus, (in belgië) maar waar jij bij bent belle met een ander telefoon, en daar zeg je je gsm nummer, en zij kunne dan het probleem oplosse

ik ben mijn wachtwoord dus ook kwijt… :
maar geen idee wat je daar op kunt doen…

had ik ook eens.
maar dat was dan dat ik mijn pukcode vergeten was of hoe noemt dat ding? xp ik ben dan naar de winkel gegaan waar ik mn gsm had gekocht en zij hebben naar Base gebeld ( mss heb jij iets anders, proximus ofzo) en zij hebben mijn pukcode dan gezegt. dan moest je je telefoon nummer geven ofzo. maar ik denk niet dat ze je wachtwoord kunnen vinden maar alleen je pincode en pukcode dus on-nodig berichtxD

Pukcode

pukcode voor pin
maar voor w8woord zou’t ni wete

dat probleem heb ik dus ook! ik kan echt nergens meer bij heel vervelend.
maar dat wachtwoord zit op die telefoon zelf. dus ookal doe je er een nieouwe simkaart in. dat wachtwoord blijft! :frowning_face:

heb ik ook gehad bij de samsung d600
ik moest toen mn mobiel resetten
en dan is je w8w is dan 000000
netzo vaak 0 intypen totdat die niet meer kan zegmaar :wink:.
ikhoop dat het lukt ;$.
xx