HELP vriend niet bereikbaar!

gesloten. heb niks aan jullie

Bel hem, zijn ouders, vrienden, ga naar zijn huis.

Kan je hem niet op zijn thuisnummer bellen? Of zijn ouders? Wie weet kunnen die je geruststellen.

Nee, dat kan niet.

waarom kan dat niet? Dat lijkt me dé oplossing voor je probleem.

Rooksignalen.

postduif

Omdat hij niet bij zijn vader woont en heeft hij ook bijna geen contact mee… hij woont alleen.

dan zou ik even langsgaan

ja kan niet zomaar even langsgaan hij woont niet erg dichtbij…

Misschien op ander medium dan sms/whatsapp dan? Facebook of een van zn vrienden een berichtje doen waar hij vaak mee is?

oke nou als het belangrijk was kon je langsgaan, maar dan kun je blijkbaar nog wel even wachten

wejoo laat het je je leest toch dat ik niet langs kan gaan of heb je geen ogen in je kop zitten

Je vraagt hier om hulp en mensen denken met je mee maar je accepteert de antwoorden die je krijgt niet, heel goed!!!

Jammer

Sorry hoor, maar nu ben je wel enorm triest bezig. Dat wij nu met allerlei ideeën aan komen zetten en jij alles kut vindt of niet wil/kan doen, daar kunnen wij niks aan doen.

Wat nou, je hebt niks aan ons.
Veel moeite wil je ook niet doen, zo heeft hij ook niet veel aan jou.

Antwoorden als postduif is niet met iemand meedenken. Dat is vreselijk kinderachtig. Zou Megane ook niet leuk vinden als het bijvoorbeeld om haar vriend ging.

ja eh, wat kún je nog doen dan :’)

Mee eens Orchard, maar de rest van de reacties vergeten vind ik ook wat overdreven.