Kijk het zit zo ik heb een clubje van vier maar een vriendin laat ons in de steek.
Nu probeerden we het haar uit teleggen dat dat niet zo leuk ik word zei boos dat we zo gemeen zijn.
Ik wil het eigenlijk gewoon goed maken maar ze wil mij en me vriendinnen nooit meer spreken.
Wat kan ik doen
1 op 1 met haar praten en niet 3 tegen 1 dat werkt nooit. En niet gelijk gaan beschuldigen maar rustig uitleggen hoe jij het ervaart
Als dat haar keuze is dan is dat zo. Jullie zitten nu allemaal in de emotie, dus kom tot een nieuw gesprek over een paar dagen
@girlsonline dank je we hebben het haar ook rustig uitgelegd en ik heb daarna nog een gesprek gehad met haad alleen maar super bedankt
@kraplabje (schrijf je dat zo) bedankt
‘ze wil mij en me vriendinnen nooit meer spreken’
Ga er maar van uit dat jullie morgen of volgende week oid weer dikke bff zijn ofzo
Ik zou het 1x tegen haar zeggen & als ze dan boos word of raar gaat doen dan zou ik haar laten gaan…als ze niet meer bij jullie groepje wilt horen dan niet toch. Denk niet dat het een echte vriendin is dan & neem aan dat jullie dan ook niet meer vriendinnen willen zijn met iemand die dat ook niet met jullie wilt.