Help! Vreemdgegaan op vakantie

-

het klinkt idd wat slutty :’] maar ik zou maar gewoon kiezen voor wie je echt leuk vind :grin:

Kennelijk ben je helemaal niet klaar voor een relatie.

Het klinkt trouwens niet slutty, het IS slutty wat je gedaan hebt.

Ik vind het idd behoorlijk slutty.
Ik zou het opbiechten, iig dat je met 1 jongen hebt gezoend. Hij kan het beter van jou horen dan van iemand anders.

Opbiechten tegen je vriendje, en ik zou eigenlijk niet meer met die andere jongen afspreken. Tenzij je die leuker vindt dan je vriendje…

Woow lastig!

Misschien dat je toch niet zo veel meer voelt voor je vriendje.

Want toen ik net had met mijn inmiddels ex vriendje, dacht ik allemaal dat het een lange relatie zou worden, dat het allemaal perfect was enzo. Maar toen na een maand begon ik steeds vaker te denken; wanneer zou het uit gaan? wat als ik met een feestje een andere leuke jongen tegenkom…

enzenz. Toen ben ik na gaan denken waarom dat ik zulke dingen ging denken en ben ik erachter gekomen dat het gewoon minder was geworden tussen ons. Kort daarna is het toen ook uit gegaan.

Liefs en succes ermee!

omg ze vraagt toch niet om reacties die zeggen dat het slutty is?!

-Ik heb dit zelf ook meegemaakt, deze vakantie nog wel.
Maar dan niet met die foto’s enzo,
Maar ik was al zowiezo niet meer verliefd op mijn vriendje (ja nu ex)
& als je nog verder wilt gaan met een van die jongens,
dan zou ik het eerst uitmaken met je huidige vriendje
(als je niet meer zoveel voor hem voelt natuurlijk,)

succes!

nee daar vraagt ze niet om
maar het is dus wel slutty…!!
als je een beetje respect voor je vriend heb doe je zoiets niet
dan maak het gewoon uit als je niks voor m voelt
dan kun je met jan en alleman kussen zonder je vriend pijn te doen
duss opbiechten die handel!!
hoe zou jij t vinden als ie dat jouw flikte

Pfff, wat een onzin zeg. Je kan toch zelf je tong in hun strotten proppen, dan kun je toch ook zelf een oplossing bedenken voor wat je hebt aangericht?
En serieus, vertel het aan je vriend. Dit is echt achterbaks.

Helemaal eens met E_Kid.

En je moet alles opbiechten, als jouw vriend vreemd was gegaan wou je dat toch ook alles weten?

Blijkbaar hou je niet genoeg van je vriend om niet met andere jongens te zoenen, dus opbiechten + uitmaken. En daarna kun je afspreken met die jongen, maar als die jongen wist dat je een vriend hebt en hij zoent alsnog met je ; dan is het ook geen goede vangst.

Met één jongen, oké misschien ongelukje. Maar 3 jongens?!

Alles opbiechten, voordat iemand anders het vertelt.
Je kan het meteen beter uitmaken, ipv hem aan het lijntje houden, want het klinkt alsof je niks om hem geeft.

SLETTEBIL!

maarja it happened.
Het beste is nu opbiechten, ALLES.
Dat je met 3 jongens hebt gezoend.
Want je zoent niet zomaar met iemand en al helemaal niet met 3 verschillende.

E_kid jij hebt echt zo zulke goed opmerkingen(A):open_mouth:

Echt zo mee eens, komop met drie verschillende jongens zoenen terwijl je een relatie hebt? Wat voor iets ben je dan pf. Zoals e_kid zegt je bent absoluut niet klaar voor een relatie, daarnaast ben je zielig dat je zoiets doet stel je voor jij hebt een vriend waar je dol op bent en hij doet JOU zoiets aan.

In een relatie gaat het om liefde, vertrouwen en wederzijds respect. (altans dit vind ik de drie belangrijkste dingen)
En jij hebt hier mee bewezen GEEN respect te hebben voor je vriend en ook nog een zijn vertrouwen geschaad. (over de liefde kan ik niet echt een uitspraak doen)

Maar zoals de rest al zegt moet je het maar zo snel mogelijk opbiechten voordat het verder uit de hand loopt.