help! vreemdgaan of niet?

Ik heb vanwege prive redenen een maand of 2/3 geen contact meer met mijn ex/vriend kunnen hebben. We hebben elkaar niet gezien, gesproken, etc. Maar het was zeker nog aan, dus niet uit:P.
Maar nu kwam ik erachter dat hij een nieuwe vriendin heeft. Ik ben heel boos, verdrietig, hopeloos en weet ik veel, maar kan ik dit hem kwalijk nemen? Want ik heb geen contact met hem kunnen hebben, dus hij heeft mij dit onmogelijk waar kunnen maken…
Help! Wat vind jij?

Voor mij moet de situatie toch iets beter uitgelegd worden …

Misschien dacht hij dat het gewoon uit was?..
En misschien nu even met hem praten ofzo?..

Idd, meer uitleg.

Eumh, ik snap er de ballen van.
Maar misschien toch maar even met hem praten?

Nou kijk. IK heb dus meer dan een jaar een relatie met een jongen gehad, maar vanwege prive situaties heb ik hem ongeveer 2 a 3 maanden niet meer gezien, gesproken, etc. Laatst kwam ik erachter dat hij een nieuwe vriendin heeft. Is dit vreemdgaan, aangezien onze relatie “onbeëindigd” was? Kan ik hem kwalijk nemen dat hij een nieuwe vriendin heeft? Of is dit niet iets om het kwalijk te nemen, omdat hij mij dit onmogelijk duidelijk heeft kunnen maken? I realy dont know, ben echt verdrietig, boos, maar begrijp het wel!
Hebben jullie raad & advies? Wat vinden jullie ervan?

(i hope enough info??)

En aan het topic titel te zien,
wil jij ook vreemdgaan?

Nee, maar ik vroeg me af of dat van mijn ex/vriend onder het vreemdgaan valt in deze situatie :slightly_smiling_face:

Hoe kan het dat jullie elkaar zo lang niet hebben gesproken dan? (als je niet wilt antwoorden snap ik dat hoor)

Ik zou sowieso met hem praten, je mag hier echt wel iets van zeggen, aangezien jullie relatie niet duidelijk beëindigd was/is.

Ik vind van wel.
Ik heb iets soortgelijks meegemaakt, maar bij ons hadden we 2 weken geen contact, dus dan is het echt vreemdgaan, vind ik.
Maar bij jou ook, vind ik. Als je iets begint, eindig je het ook.

Ohh oke.
Ik vind dit wel onder vreemdgaan vallen, want hij heeft nooit tegen jou duidelijk gemaakt dat hij niet meer van je houd maar van een ander. Dus hij had zowiezo moeten wachten voordat hij met haar nam.

Ligt eraan hoe jullie uit elkaar zijn gegaan.
Misschien ziet hij het dus als uitgaan…

kan je nu nog steeds geen contact met hem zoeken?
en om uitleg vragen?

Hoe kan je m nou 3 maanden niet zien en spreken?

Ik snap het niet echt eigenlijk

Ik vind het eigenlijk geen vreemdgaan. als je 2/3 maanden geen contact met elkaar hebt, is het nogal raar om dit wel een relatie te noemen. Maar ik snap best dat je je gekwetst voelt, zou ik ook hebben in zo’n situatie.

Het is een beetje moeilijk als wij allemaal niet weten wat die “prive situatie” was. Dat heeft er namelijk ook wel heel erg veel mee te maken denk ik.

Heb je er zelf voor gekozen om hem zolang niet te spreken en het hem dan ook uitgelegd? Of kon het gewoon echt niet ook al wou je het wel?

Wist hij jullie geen contact meer konden hebben of was het van de een op de andere dag ineens geen contact meer?
Als het dat laatste is vind ik niet echt vreemdgaan.

En ook al komt t verder niet meer goed…,is zowiso voor jezelf wel lekker om het uitgepraat te hebben lijkt me? Kun je hem (miss) ook uitleggen waarom je zolang niks kon laten horen…
Wie weet voelde hij zich wel net zo als jij nu…,hopeloze mensen kunnen soms rare dingen doen waar ze eigenlijk niet achterstaan,zelfs kerels…:wink: