Help! (vragenlijst) Striptease/Lap Dance

Hi girls.

Ik ben van plan een Striptease/Lap dance te doen voor mijn Friend with benefits.
Om 2 redenen.
1 (belangrijkste). Omdat ik het als een drempel zie die ik zelf wil overwinnen. Ik vind het wel spannend/eng tegelijk en wil het wel goed kunnen voor in de toekomst met andere jongens.
2. Hij is meestal degene die begint als de benefits gebeuren zeg maar. En als ik zin heb, weet ik nooit zo goed hoe ik moet beginnen, dus dit zal me helpen met initiatief nemen!

Het moet wel een beetje een verrassing zijn. Ik heb al een aantal filmpjes op internet bekeken en informatie opgezocht.
Mijn idee was: Ik zoek ongeveer 3 nummers uit (dus gaat 10-15 min duren), die ik chill vind, waar je makkelijk op kunt bewegen en die sensueel zijn en ga gewoon beginnen. Ik doe denk ik 2 lagen kleren aan. Sowieso heels. De eerste laag kleding is gewoon normaal of uitgaanskleren. De tweede laag kleren is beetje sexy. Die ga ik uiteindelijk ook aanhouden tot het einde en laag 1 verdwijnt bij song 1 en 2.
Qua moves dacht ik (wat ik nu nog beetje scray vind): wel een beetje aanraking, maar niet te veel. Telkens zorgen bij poses dat je lichaam vanuit een goede hoek te zien is etc.

Maar ik had dus een aantal vraagjes voor de meiden die dit wel eens gedaan hebben voor hun boyfriend/scharrel/overige?
Als je zoiets nog nooit gedaan hebt, maar je wilt toch je mening geven, graag! Kan alle tips wel gebruiken :slightly_smiling_face:.

1. Hoe lang duurde het ongeveer? Was dit juist goed? Of te kort of te lang?

2. Welke outfit had je aan?

3. Hoe begon je de ‘act’?

4. Welke liedjes had je gekozen?

5. Ben je ook een blunder begaan ondertussen?

6. Heb je ook ‘hulpmiddelen’ gebruikt? (op internet had ik gelezen dat je met een sjaaltje veel kunt doen, of iemand handboeien om kunt doen of bijv. een fles champagne meenemen om het net iets losser te maken) En voegde dit iets toe?

7. Wat vond je van mijn ‘plan’ om het uit te voeren?

8. Heb je het (net als ik) voorbereid toen? Of deed je eigenlijk gewoon spontaan iets?

9. Heb je nog overige tips aan beginners hierin?

Het zijn misschien een beetje persoonlijke vragen. Maar het zou me echt helpen om hier een concreet antwoord op te krijgen. Ik wil echt niet af gaan als ik dit uiteindelijk ga doen…

Haha, sorry, ik kan je niet helpen. het enige voorspel bij ons waar dans in voorkwam is toen we spontaan in de woonkamer rondjes gingen draaien.
Maar ik kan je wel uppen(:

Ok eigenlijk kan je niet echt helpen, want zelf heb ik het nog niet gedaan voor iemand maar ik heb er wel al over nagedacht :slightly_smiling_face: ik zal je proberen helpen dus.

1. Hoe lang duurde het ongeveer? Was dit juist goed? Of te kort of te lang?
    Ik denk dat 10min het max zou zijn… Anders gaat hij misschien kapot van de opwinding haha :grinning: of wordt het te langdradig
  2. Welke outfit had je aan?
    sexy lingerie setje, maar ik vind de meeste van mijn gewone bh’s en onderbroeken sexy genoeg. Zie gewoon dat de kleuren bij elkaar passen en dat het op een setje lijkt. Ik wil het ook wel eens in een hot-nurse pakje doen
  3. Hoe begon je de ‘act’?
    Zeg hem dat hij moet gaan zitten in de zetel, doe even het licht uit, laat de muziek beginnen en doe trg het licht aan en begin te dansen? :grinning:
  4. Welke liedjes had je gekozen?
    Ik zou 1 van de volgende kiezen
    Buttons - Pussycat Dolls
    Naughty Girl - Beyonce
    Lady Marmelade - Chirstina Aguilera, P!nk, Mya, Lil’Kim
    Rude Boy - Rihanna
    Rabiosa
    Loca
    Gypsy - allemaal van Shakira
  5. Ben je ook een blunder begaan ondertussen?
    Nope
  6. Heb je ook ‘hulpmiddelen’ gebruikt? (op internet had ik gelezen dat je met een sjaaltje veel kunt doen, of iemand handboeien om kunt doen of bijv. een fles champagne meenemen om het net iets losser te maken) En voegde dit iets toe?
    Sweepje? :’) sorry dat weet ik echt niet
  7. Wat vond je van mijn ‘plan’ om het uit te voeren?
    Ik vind het écht een goed idee, vooral omdat jet het doet om initiatief te leren nemen.
  8. Heb je het (net als ik) voorbereid toen? Of deed je eigenlijk gewoon spontaan iets?
    Ik zou het toch een beeeetje voorbereiden, al lijkt spontaan me ook wel leuk.
  9. Heb je nog overige tips aan beginners hierin?
    Sta daar niet als een klein meisje te giechelen je mag je een beetje laten gaan en probeer zelfzeker over te komen. Je mag een beetje overdrijven en origineel zijn in je bewegingen, das beter dan gewoon beetje onzeker met je heupen wiegen. Om te voorkomen dat je jezelf belachelijk maakt of ‘overdreven hoerig’ gaat dansen, probeer het intiem te houden. Sta daar niet over je eigen lichaam te wrijven met een verwrongen gezicht. Probeer je bewegingen soepel en vloeiend te houden. Als je korte, krachtige en niet vloeiende bewegingen gaat maken, kom je sneller hoerig over.

Eh, volgens mij denk je er teveel over na :’)

ja mssn wel @ hierboven, maar toch tnx voor invullen van vragenlijst.
Ik ging laatst ‘oefenen’ en 10 minuten is echt fucking lang!
UP!

1. Hoe lang duurde het ongeveer? Was dit juist goed? Of te kort of te lang? ik denk het strippen paar minuten lapdace kwartier en daarna denk half uur

2. Welke outfit had je aan? eerst had ik een klein kort kanterbroekje met een hempje

3. Hoe begon je de ‘act’? hij lag op bed en ik had kaarsjes aan enzo

4. Welke liedjes had je gekozen? een rustig

5. Ben je ook een blunder begaan ondertussen? nee

champagne fles kaarsjes badjas

7. Wat vond je van mijn ‘plan’ om het uit te voeren? wel oke

8. Heb je het (net als ik) voorbereid toen? Of deed je eigenlijk gewoon spontaan iets? nee

9. Heb je nog overige tips aan beginners hierin? maak je niet te druk

Haha!!
Maak als eerst een plan van aanpak waarin je alles beschrijft.
Deze kun je maken op gebied van tijd en op gebied van materialen

Vervolgens kun je een shotlist op zetten, zodat je precies weet hoe het voor hem gezien gaat worden. dit shotlist dient tevens voor duidelijkheid vanuit welke hoek je belicht moet worden en watvoor effect dit creëert

Maak een materialen lijst. waarin je tot de detail je benodigdheden zet en waarvoor ze dienen.

Misschien is een draaiboek ook wel fijn zodat je onder andere weet wat de uitgave van je plan zal zijn

als je dit alles hebt, kun je een idee gaan schetsen op papier. omschrijf je dans en je moves.
En werk dit concept later uit tot je eind idee.

En dan oefenen maar :bowing_man: :bowing_man:

nee oke heeééél flauw
Maar ik denk ook dat je je er teveel bij nadenkt je bent geen prof anders oefende je het vak wel uit.
Dus denk dat je vooral in je oren moet knopen ‘‘heb er plezier in’’

Lol gewoon 2 jaar oud topic enzo :stuck_out_tongue: