Hi girls.
Ik ben van plan een Striptease/Lap dance te doen voor mijn Friend with benefits.
Om 2 redenen.
1 (belangrijkste). Omdat ik het als een drempel zie die ik zelf wil overwinnen. Ik vind het wel spannend/eng tegelijk en wil het wel goed kunnen voor in de toekomst met andere jongens.
2. Hij is meestal degene die begint als de benefits gebeuren zeg maar. En als ik zin heb, weet ik nooit zo goed hoe ik moet beginnen, dus dit zal me helpen met initiatief nemen!
Het moet wel een beetje een verrassing zijn. Ik heb al een aantal filmpjes op internet bekeken en informatie opgezocht.
Mijn idee was: Ik zoek ongeveer 3 nummers uit (dus gaat 10-15 min duren), die ik chill vind, waar je makkelijk op kunt bewegen en die sensueel zijn en ga gewoon beginnen. Ik doe denk ik 2 lagen kleren aan. Sowieso heels. De eerste laag kleding is gewoon normaal of uitgaanskleren. De tweede laag kleren is beetje sexy. Die ga ik uiteindelijk ook aanhouden tot het einde en laag 1 verdwijnt bij song 1 en 2.
Qua moves dacht ik (wat ik nu nog beetje scray vind): wel een beetje aanraking, maar niet te veel. Telkens zorgen bij poses dat je lichaam vanuit een goede hoek te zien is etc.
Maar ik had dus een aantal vraagjes voor de meiden die dit wel eens gedaan hebben voor hun boyfriend/scharrel/overige?
Als je zoiets nog nooit gedaan hebt, maar je wilt toch je mening geven, graag! Kan alle tips wel gebruiken .
-
Hoe lang duurde het ongeveer? Was dit juist goed? Of te kort of te lang?
-
Welke outfit had je aan?
-
Hoe begon je de ‘act’?
-
Welke liedjes had je gekozen?
-
Ben je ook een blunder begaan ondertussen?
-
Heb je ook ‘hulpmiddelen’ gebruikt? (op internet had ik gelezen dat je met een sjaaltje veel kunt doen, of iemand handboeien om kunt doen of bijv. een fles champagne meenemen om het net iets losser te maken) En voegde dit iets toe?
-
Wat vond je van mijn ‘plan’ om het uit te voeren?
-
Heb je het (net als ik) voorbereid toen? Of deed je eigenlijk gewoon spontaan iets?
-
Heb je nog overige tips aan beginners hierin?
Het zijn misschien een beetje persoonlijke vragen. Maar het zou me echt helpen om hier een concreet antwoord op te krijgen. Ik wil echt niet af gaan als ik dit uiteindelijk ga doen…