Help! Vraagje

Heei,
Ik heb een vraagje want toen jullie voor het eerst zegmaar een bh gingen dragen zijden jullie dat tegen je moeder? Want deze is van mijn zus geweest en die is heel klein maar ik weet dus niet of ik het moet vertellen of ze het gewoon een keer ziet tussen de was ofzo. Alvast bedankt xx

Ik heb 'm eerste BH samen met m’n moeder gekocht, dus ik kon 't niet echt geheim houden ahhaha.

Sowieso, ik zou 't gewoon tegen je moeder zeggen. Kunnen jullie samen BH’s kopen waarvan je weet dat ze fatsoenlijk passen.

Ik heb tegen mijn moeder toen gezegd dat ik een BH wou. Toen zijn we samen gaan winkelen. Ik vond het echt super spannend om te vertellen, maar ze deed heel cooltjes toen.

Tis super normaal om een BH te dragen als het nodig is! Ik heb het zelf gewoon gelijk gezegd, en het is echt niet raar!

Ja, gewoon zeggen! Zij draagt ze zelf toch ook? Dan kan ze je meteen helpen bij het kiezen van de juiste.

het is idd heel eng en spannend om het aan iemand te vertellen het is allemaal nieuw nu je niet meer zomaar een topje aankan doen je borsten zijn aan het groeien en je word ouder, ik persoonlijk durfde het niet aan mijn moeder te vragen ik schaamde me ervoor, ik heb een hele goeie band met mijn zus en die gaf mij haar te kleine BH’s door aan mij dat ik aan het idee kon wennen dat ik echt een vrouw werd en borsten kreeg, toen ik aan het idee gewend was en me er minder voor schaamde heb ik mijn moeder gevraagd om nieuwe te kopen, dus mijn tip voor jou : Neem je tijd! en schaam je er niet voor… je moeder draagt namelijk ook een BH. en hee je bent nu een echte dame aan het worden :upside_down_face:

ja gewoon vertellen

Gewoon vertellen! Zij heeft ook borsten, het is niet raar, dit moet je juist tegen je moeder zeggen
succes x

Het is de normaalste zaak van de wereld, borsten krijgen. Gewoon vertellen dus.

ik had precies hetzelfde :slightly_smiling_face: maar mn zus hielp me en ik heb het gewoon eerlijk tegen mn moeder gezegd. ze reageerde heel normaal:) suc6 ! xx

Het is spannend om dat aan haar te vertellen, maar er komt vast een rustig moment dat het je lukt. Vraag haar ook samen te gaan winkelen voor je eerste eigen BH, dat zal ze leuk vinden.