help voor mijn vriendin

hoi, mijn vriendin heeft een jongen leren kennen die haar leuk vind. zij vind hem ook wel leuk, alleen zij is 14 en hij 21 ! maar ze wil iets gaan doen met vriendin en vriend die hem kennen en hun 2en moet ik haar ovehalen en haar niet laten gaan of wel laten gaan ?

Het zal toch haar eigen keuze zijn. Verder is met twee mensen die ze kent, tenminste dat begrijp ik uit jouw post? Je zou kunnen zeggen dat jij het niet fijn vind/geen lekker gevoel bij hebt maar ik denk toch dat ze de keuze zelf moet maken en dat je haar niet helemaal moet gaan overhalen.

Maar het kan zijn dat ik er te makkelijk over denk? Ik ken die jongen en die mensen natuurlijk niet.

ja dat heb je goed opgemerkt!, ze gaat soieso wel sneller met oudere jongens maar deze zijn meestal 16 17 jaar…

Ik moet wel zeggen dat ik 14 en 21 jaar wel een groot verschil vind, nou ja de grote van het verschil valt nog wel mee. Maar ze zitten allebei in een andere levensfase zeg maar. Ik zie mijn broer nog niet zo snel met een 14 jarige maar dat kan aan mij liggen. Misschien is ze wel heel volwassen. (A)

haha, ja ze is ook best volwassen de jongen schatte haar 19 :open_mouth: ik heb haar al gezegd dat ik wel vind dat ze voorzichtig moet doen (gewoon omdat ik haar wil beschermen ):blush: heb ik wel het juiste gedaan ?

Ja, je hebt het juiste gedaan denk ik.

heb het probleem ook, ik heb een vriendin die heeft iets met een jongen van 28 en zelf is ze 16 dus dat is een heel groot verschil, weet ook niet echt hoe ik er op moet reageren.

ik heb nogmaals vandaag tegen haar gezegd dat ze voorzichtig moet doen en mij moet smsen zodat ik een beetje op de hoogte blijf, gelukkig is haar vriendin erbij en weet ik bijna zeker dat er niet veel kan gebeuren ( pak van mijn hart:fieuw:) ze heeft zelf ook gezegd dat ze niets met de jongen van plan is, en gewoon wil kijken of het misschien iets wordt…

ZO ENORM IS DAT VERSCHIL NIET HOOR, JE HEBT WEL GOED GEHANDELD DOOR TE ZEGGEN DAT ZE OP MOET PASSEN MAAR DAAR MOET JE HET NU BIJ LATEN DENK IK.

SORRY HET IS NATIONALE CAPSLOCKDAG

hahaha, ik zag zeg maar, dat de laatste post in hoofdletters was
en toen wou ik reageren, ben je vervelend of weet je dat het capslockdag is
maar dat laatste dus :grinning_face_with_smiling_eyes: