Help volgens mij gaat ie vreemd.

Ik heb ff een lang verhaal.
Ik heb sinds gisteren met een jongen maar ten eerste word ik al zenuwachtig als ik aan hem denk.
Ik heb namelijk nog nooit gezoend en ik wil het wel maar durf het niet.
En ik was gisteravond heel gezellig met hem op msn tot 11 uur.
En nu vanochtend Zat ik op zijn hyves te kijken en zag ik van die meisjes die hadden gekrabbelt dankje voor je reactie enzo
dus ik ging op die mensen hun hyves kijken zag ik dat ie bij een meisje had gereageerd dat ze vet knap is enzo
en die reactie was om kwart over 11 en hij had bij een ander meisje nog vanochtend gereageerd.
Maar ik wil het ook niet in een keer uitmaken, en ook niet meteen boos worden want dan voelt hij zich straks nog ongemakkelijk omdat ik zoveel op hem let.
Hebben jullie tips?
xx(L).

Denken dat ‘ie via hyves vreemd gaat. :’)
Reageren op een foto wil niet zeggen dat je vreemd gaat he.

Beetje overdreven…

Als hij na 1 dag al zou vreemdgaan dan is dat heeel erg vroeg. Je kan tegen hem zeggen dat je het liever niet hebt dat hij reageert bij andere meisjes, maar daardoor zou het uit kunnen gaan als je het al na 1 dag zegt…
Ik zou het gewoon negeren

Oh relax. Reageren op foto’s etc. van andere meisjes is toch geen vreemdgaan?

negeren. jongens kijken gewoon naar meisjes laat ze. (;

Okee, op zich snap ik het wel hoor dat ze jaloers is.

Je heb net 1 dag. Relaax.

Ik zou me daar niet zoveel zorgen om maken aangezien je ook 1 dag hebt met hem, je moet gewoon wat hierboven ook staat relaxen, hyves is tenslotte voor contact, en als hij vaker met die meisjes loopt te praten dan kan je er best wat van zeggen :wink: En als hij daarom boos word of het uitmaakt is hij jou niet waard.

huh, vreemdgaan via hyves?

Fail…

Ik zou het ook niet leuk vinden als mijn vriend dat zou doen hoor. Beetje lullig vooral als je net 1 dag hebt. Maar vreemd gaan is het niet.
Ik zou tegen hem zeggen dat je het niet zo prettig vind dat hij dat doet. :relieved:

hahaha, jeetje ik denk hij heeft met een ander meisje gezoend ofzo… Halloo, sinds wanneer is een reactie geven op iemand anders zijn hyves foto vreemdgaan?

Come on, jullie hebben net 1 dag!
& reageren bij meisjes is echt niet hetzelfde als vreemdgaan hoor!

Check je zijn profiel elk uur of zo?
Een beetje vertrouwen mag wel…
Je kunt het toch gewoon afwachten? Pas als die meisjes hem weer terugkrabbelen ‘dankje schat (l) hou van je’ of iets wat daarop lijkt, zou ik met hem gaan praten. Maar reageren op hyves op een foto moet echt wel kunnen hoor ^^

Ja maar als hij zo door gaat komt er is een keer dag, dat een meisje terug gaat reageren en hem ook leuk gaat vinden…

Ik wou net zeggen… na 1 dag al jaloers worden? Is wel erg…

dank jullie voor de reacties
maar ik las net mijn berricht en ik zag dat ik wat ben vergeten,
hij is zelf al is eerder bijna vreemd gegaan zegmaar en ik ken hem zelf ook zo.
vandaar dat ik hem dus hierdoor een beetje wantrouw.
xx(L).