Help! Volg mn vriend niet helemaal :(

Haa!
Ik weet het eventjes niet meer. Ik heb bijna 4 maanden een vriend en tis allemaal superleuk enzo. Wel zie/spreek ik hem niet zo heel vaak, omdat wij een eindje uit elkaar wonen en wij het beide druk hebben met school/werk.
Nou was daar afgelopen weekend een uitzondering op. Wij hebben 2 hele leuke (kleffe) avonden gehad. Echt helemaal geweldig; heb echt genoten.
Maar na deze twee avonden, begon hij ineens op msn heel kortaf tegen mij te doen. Echt kortaf en vaag, beetje bot zelfs.
Nou heb ik gisteren een gesprek met hem gehad en dat was opzich wel relax. Heb um verteld waar ik meezat en hij vertelde dat ikniets verkeerds deed en hij vond het niet raar dat ik hem wilde zien/spreken voordat ik naar slovenië ga (ga morgen voor een weekje weg) Maar waarom hij zo bot ineens deed snap ikniet en hij wilde het ook niet zeggen. Waarschijnlijk had hij zijn dagen niet en reageerde hij dat opmij af, ofzo. Meneer is ongesteld, zo zou je het ook kunnen zeggen:P. Maar nou weet ik dus niet wat ik moet doen. Contact met hem zoeken voordat ik vertrek of hem echt even helemaal met rust laten.
Ik mis hem echt verschrikkelijk en weet eventjes niet wat ik moet doen… Hoop datjullie mij kunnen helpen!! Met wat goede raad…
En als jullie iets niet snappen, vraag er naar heb hulp echt eventjes nodig :slightly_smiling_face:

Oja tis geen jongen die over zijn gevoelens praat, daar is hij echt heel erg tegen en dat respecteer ik , ook alheb ik het er af en toe moeilijk mee.

Ik zou sowieso nog eventjes wat van je laten horen voor je vertrekt. Anders ga je met een slecht gevoel vetrekken en dan heb je ook niets aan je weekje Slovenië. Misschien gewoon een smsje met een simpel : ‘ik ga wel missen hoor’ ofzo :slightly_smiling_face: zie je vanzelf wel hoe hij reageert :slightly_smiling_face:

veel succes nog x

Echt heel bot en heel kortaf en vaag, beetje bot zelfs.

dat klopt niet he. ;p

veranderd

Ik zou nog wel wat laten horen, hij had toch gezegd dat hij het snapte?

Inderdaad met een smsje bijvoorbeeld, of bellen als jullie dat vaak doen?
Gewoon iets van, ik ga nu bijna weg, ga je wel missen hoor!

niet weggaan zonder dat je wat hebt gezegd,
dat werkt namelijk écht niet…
eerst gewoon iets van; ga je wel missen hoor,
(zoals hierboven ook al stond)
en dan zien hoe hij reageerd.
en dan vanuit daar weer verder reageren. :wink:

succes!

Ik zou niet verder reageren, behalve als hij iets vraagt natuurlijk. Laat wel even weten dat je gaat en dat je hem indd gaat missen. Maar ga hem niet stalken ofzo :p. Laat hem daarna wel met rust. Hij smst jou vanzelf wel weer. Als hij zijn dagen niet heeft, gaat dit botte gedrag wel over.

ik zou wat van je laten horen voor dat je gaat, anders gaat je dat echt dwars zitten. (spreek uit ervaring ;o)