HELP!! Vetvlekken op leren tas!

Hoi meisjes, ik heb nog niet lang een nieuwe lichtbruine leren tas.

Ik had hem onlangs op mn bed op een handdoek gelegd, en toen ik 'm de dag erna bekeek zat hij aan de achterkant VOL vetvlekken. Waarschijnlijk had ik die handdoek gebruikt om wat massageolie af te deppen. Ik weet het; niet slim, maar ik had er gewoon niet meer aan gedacht… Nu staat die tas aan de achterkant vol met donkerbruine vlekken en ik heb geen idee hoe ik ze eruit moet krijgen…

Ik heb de tas nu bestrooid met talkpoeder omdat ik ergens gelezen heb dat dat werkt. Dat moet minstens een dag intrekken. Maar ik denk dat dat niet werkt, want ik heb het ervoor al geprobeerd met een klein vetvlekje aan de voorkant, maar die is er ook nog niet helemaal af…

Dus wie o wie kan me helpen…

als het echt leer is, denk ik niet dat het er meer uitgaat…

ik las laatst dat je babydoekjes kunt gebruiken voor vlekken op leer… misschien kun je dat even googelen?

^ op google vind ik niet veel over vetvlekken in leer, maar ik zal het eens proberen, bedankt xx

ja doekjes van zwitsal

^ ik heb gelezen dat het werkt tegen inktvlekken maar werkt dat ook voor vetvlekken?

Ik vond iets over marseillezeep, dus als het talkpoeder en de babydoekjes niet werken kan ik dat eens proberen…

je kan hem ook helemaal insmeren met olie. dan wordt de kleur in het algemeen wat donkerder, ik denk dat dat de enige oplossing is :stuck_out_tongue:

^ ja daar dacht ik ook al aan, maar dan word hij zo donker en dat vind ik niet mooi. Ik vind de kleur die hij heeft juist zo mooi…

Hoi,
Naar mijn mening kan u hulp van google nemen. Misschien Op google, kunt u gemakkelijk de methode vinden om dit probleem op te lossen.

Ik weet niet wat dreft met leer doet, maar dat doet wonderen voor vetvlekken in kleding!