Help! Verrassinkje voor hockeyvriendinnen<3

haai meiden!

Morgen heb ik mijn allerlaatste hockeytraining met mijn 2 beste hockeyvriendinnetjes. We gaan volgend jaar allemaal naar een ander team namelijk. Nou wil ik een soort van klein cadeautje voor ze maken. Ik dacht zelf iets van een boekje helemaal vol met fotos van ons en allerlei leuke tekstjes enzo en uuhm zelf een zakje versieren met kraaltjes en lintjes enzo en daar zelfgemaakte koekjes in hartjesvorm indoen en weten jullie verder nogmeer of hebben jullie nog tips? Alles is welkom!

Alvast bedankt,

Liefs Didi

Iets afspreken om samen een dagje wat leuks te gaan doen, of logeren ofs. btw op welke club zit je?

Een bonnenboekje maken met daarin een bonnen voor leuke dingen om samen te doen. Bijvoorbeeld samen picknicken, winkelen, enz

@dullie1996 Ik zit op amhc in apeldoorn! Hha ja dat doen we sowieso al maar ik wil nu zegmaar iets uuhm aparts en verrassends geven zegmaar!
@ An0uk Jaaaaaaa dankjedankje dat doe ik er sowieso bij!

Echt superbedankt! Nogmeer ideetjes?

haha jeuj iemand uit apeldoorn :]
maar joun idee vind ik leuk
maar ik zou gewoon een dagje ergens naartoe gaan
stad ofzo. En dan de cadeaus daar geven ;]

Hhaha kom jij ook uit apeldoorn BABOESX? Welke school zit je?
Hha ja dat stad dat doen we sowieso heel vaak maar ik zoek dus uuhm van die aparte niet standaar verrassinkjes:P

Hhaha sorry ik ben nogal uuhm een zeurkous maar wel bedankt voor alle reacties!<3

upje?:blush:

iemand nogmeer ideaaass?