Help Verrassing vriendin?

Heeeeee,

Ik had dus een vraag , hebben jullie misschien verrassing tips nou kijk;
Ik en mijn 4 andere Hartsvriendinnen willen iets doen voor onze andere
Hartsvriendin, want ze staat altijd voor ons klaar enzo, & als we jarig zijn
bedenkt zij altijd een orgineel verrassing iets op onze verjaardag om ons te verrassen dn bijv, een speurtocht door heel dorp met allemaal opdrachten enzoo, en kluisje versieren en nog meer dingen enzoo,

nou dus zij is tijdje geleden jarig geweest, en wij willen wel een verrassing iets doen voor haar, want anders is het best lullig doet zij altijd voor ons en wij niet voor haar dus, njaa,…
nog een probleem , zij verwacht dus best veel van de verrassing die we haar willen geven, ( ze weet dt we iets voor haar gaan doen),
maarja, we wouden eerst taart bakken of winkelen met zijn allen, bowlen(maar daar houd ze neit van), maar dat vonden we niet echt orgineel genoeg,

Weet iemand een orgineel idee om haar te verassen op haar verjaardag??
ze is btw 15 gworden… pleas snel laten weten want,

we bedenken dit al 2 maanden lang en we weten nog steeds niks,!

alvast bedankt,… xx Rebecca

Supriseparty ! :slightly_smiling_face:

Als ze egt een meisje meisje is kunnen jullie zoon meidenavond maken … je weet wel van die meiden dingen enz…
helaas is het niet egt orgineel maar zie het maar als een upjee :slightly_smiling_face:!

Ja, je moet een surpriseparty doen :grinning:
& dan zeggen van ja, ga je mee naar een feestje want 't is leuker als jij meegaat en blabla en dat als ze daar dan aankomt al haar vrienden en jullie vrienden daar staan & dan gewoon gezellig avondje houden.

Leuke spelletjes opzoeken op het internet zegmaar, zoals zij dat ook doet!
Ook een speurtocht, laat mensen ergens “posten” met een cadeautje bij zich… en dan op het einde lekker samen kletsen met taartjes, chips, drinken… Muziek aan… karaoke… er is veel leuks te doen denk ik.

• Stuur een grote bos rozen aan haar die iemand dan in de klas moet geven, midden in de les
  • Stuur in 1x 20 kaartjes naar haar huis
  • Ik weet niet hoe oud ze wordt, maar koop bijvoorbeeld 16 kleine cadeautjes die echt iets met jullie te maken hebben, dingetjes als lipgloss die jullie veel gebruiken, maskertjes als jullie die vaak doen, een bepaald drankje dat zeveel drinkt, enz
  • ALs jullie haar ;s ochtends op school zien, spring dan op haar af met zn alleen met slingers, ballonnen en alles en versier haar :stuck_out_tongue:
  • Of dat gewoon bij haar thuis, bel en en VERRASSING
  • Stop haar kluisje vol met zoveel dingen dat als ze hem openmaakt er van allees uitpsringt

Nou zoiets :stuck_out_tongue:

Dat is een leuk idee! 16 kaartjes sturen en dan op elk kaartje een lief gedichtje of een verhaaltje over jullie vriendschap.
& die dan een voor een in haar bus doen en dan om de hoek gaan staan. en haar smsen van lees je kaartje & dan telkens je volgende kaartje in de bus doen & dan bij het bijv. 16e kaartje smsen je laatste kaartje!
en dan voor de deur gaan staan met je kaartje verassing en dan je 16 kadootjes geven en dan taart bakken, meidenavond ofzo.

Topic NIET in hoofdletters AUB (veranderd)

O sorry

Heey
mijn vriendin wordt zondag (3 okt.) 14 jaar, en ik wil samen met een andere vriendin haar verrassen met iets… Hebben jullie nog tips? Een feestje of zo, of een super leuk cadeau (niet al te prijzig alsjeblieft :p)

xxxx

iemand tips :p?