Help verliefd!

Hee
Ik ben keiverliefd maar hij zit bij mij in de klas (al 1 jaar) en ik heb nog nooit wat tegen hem gezegt!
Ik weet niet wat ik tegen hem moet zeggen want ik kan ook niet ineens beginnen van: wat ehb je een leuk shirt aan want dan heeft hij het al door.

Je zit een jaar bij iemand in de klas en hebt er nog nooit mee gesproken… okee raaaaar.
Nou begin gewoon over Nickelodeon of de leraar van Aardrijkskunde.

Werkt altijd.

Hoezo ben je verliefd terwijl je nog nooit met hem gepraat hebt?

‘hoe ging je toets?’
‘wat is het huiswerk voor morgen?’

Is dat niet die jongen die net een vriendin heeft? Uit je vorige topic :O?

Ik zou als ik jou was hem toevoegen op msn en dan een gesprek aangaan :slightly_smiling_face: Dat gaat meestal wat makkelijker dan in het echte leven.

Ik heb hem al op msn en dar praat ik heel erg leuk met hem daarom ken ik hem best wel goed (weet wannee hij jarig is, welke sport hij doet enz.) Maar ik wil op school met hem praten maar het is toch raar om als hij bij de jongens zi(zit hijaltijd) ineens naar hem toe te lopen!?

Iemand nog tips?
Hoe denken jongens nou?

De meeste jongens die ik ken houden van spontaniteit en dat het meisje soms het initiatief neemt, dus misschien toch maar een keertje op hem afstappen. Dat is alleen de eerste keer eng, vind ik tenminste…

Misschien dat je er wat aan hebt?
x

-

heej k zit ook ongeveer met dat probleem :angel: tja het advies dat ik heb gehad is gewoon gaan praten
tja k durf het zelf ook niet echt dus snap k ook heel goed dat jij het misschien moeilijk vind …:angel: succes ( al heb k niet een echt goed advies kunnen geven :stuck_out_tongue: )

je zit bij hem in de klas, dus dan is het toch niet zo moeilijk om tegen hem te praten ^^
gewoon als ie een keer wat zegt (in het algemeen dan, niet als ie het tegen een vriend heeft :p) daar op reageren & dan komt er vanzelf wel een gesprek