help verliefd

Ik heb dus een klein probleem ik ben verliefd op mij beste vriend hij is nu 17 en ik ben 16 en ik had hem verteld dat ik iemand leuk vind nu wil die weten wie maar ik ben bang als ik hem dat zeg dat ik me vriendschap verpest laast toen we hadden afgesproken noemde ik hem lelijk en zei allemaal dommen dingen dat die me zeker niet leuk vind maar hij sloeg wel een arm om me heen nu wel een vriendin van mij ons koppelen maar ik wil het niet zeggen kunnen jullie mij helpen?

Eh.

Misschien je excuses aanbieden voor de gemene dingen die je hebt gezegd? Lijkt me een goed begin.

Jaa dat had ik al gedaan

Ik werd ook verliefd op mijn beste vriend, vorig jaar…
Ik gaf hem eigenlijk van die stille hints, hem toch wat meer aandacht geven dan anderen, tegen hem aankruipen tijdens het film kijken etc…

subtiel maar veelzeggend zeg maar

Toch vertellen? kan er niks anders van maken. Nee heb je, ja kun je krijgen. En wil hij niet, sja dan weet je in elk geval waar je aan toe bent. Probeer je het niet, kun je best nog wel eens spijt krijgen…

Geef hem wat hints en kijk hoe hij erop reageert als het positief is probeer je het voorzichtig te vertellen.

Hints geven kan helpen maar ook frustrerend zijn als hij het niet door heeft haha. Wat vind je zo leuk aan hem? Zie je in hem een toekomst of is het gewoon een crush? Als hij je beste vriend is kent hij jou en hoeft jullie vriendschap niet gelijk over te zijn daarna. Als je het eerlijk wilt vertellen begin dan misschien met wat jullie vriendschap voor jou betekent maar dat er laatste tijd er bij jou wat veranderd is… Succes meid !

Jaa ik wil het best wel vertel maar de vorige keer toen ik dat deed is dat dus helemaal mis gegaan. Dus ik doe dat liever niet

Je moet het hem gewoon vertellen, ik heb het namelijk ook verteld & ben volgende week alweer twee maandjes met hem samen !

ik ben hem nu een beetje aan het ondervragen over de liefde enz misschien kom ik wat meer te weten i hope so