Help! Verliefd!

Wat moet ik doen?
  • Afwachten tot ik zeker weet dat er echt ‘iets’ is tussen ons
  • Meer met hem omgaan
  • Hem mee uit vragen
  • Aan iemand vertellen

0 stemmers

Ik weet dat er veel topics zoals deze zijn maar ik heb echt hulp nodig.

Ik ben best wel jong enzo en ik was wel een keer ‘verliefd’ maar dit is anders. Bij de andere was het meer een soort van vriendschap maar van deze wordt ik echt blij als ik aan hem denk. Toen ik voor het eerst bij hem in de klas zat vond ik hem wel grappig en aardig maar nog niet echt verliefd, maar nu zit onze klas echt zo in een fase van mensen koppelen etc. En hij is dus ‘gekoppeld’ met een ander meisje. Nou weet ik dat zij niet echt op hem is en hij lijkt ook niet echt interesse voor haar te hebben maar nu ben ik wel anders naar de jongens gaan kijken. Opeens begon hij knap te worden en werd ik rood als ik met hem praatte. Ook gaat mijn blik in de gymles telkens naar hem. Niemand weet het en ik kan er echt niet meer tegen.

Of hij ook op mij is weet ik niet echt. Ik merk wel dat hij iets anders tegen mij doet en soms betrap ik hem als hij naar me kijkt. De laatste weken praten we na school soms ook op whatsapp, maar ik merk daaraan niet of hij mij als vriend beschouwd of ook echt verliefd is.

Hoe kan ik zien of hij ook op mij is of kan in subtiel laten merken dat ik hem echt leuk vind?

dat voel je gewoon, dat komt allemaal vanzelf :hugs: :sob::muscle:

Je kunt ook gewoon vragen of hij het leuk vindt om in de stad eens wat te drinken na schooltijd ofzo? Dan merk je aan zijn reactie (en anders wel hoe hij tijdens de ‘date’ doet) wel hoe hij er over denkt!

Als je hem echt leuk vindt, zou ik er zeker werk van maken. Zoek net dat beetje meer contact, maak hem aan het lachen en stel wellicht voor om een keertje samen wat te gaan doen?

Dankjewel, ga ik zeker doen :flushed:

Ik ga het zo snel mogelijk doen, nog tips?

Na school probeerde ik via whatsapp nog wat met hem te praten maar hij leek niet erg geïnteresseerd. Op school was hij wel erg aardig tegen me.