HELP VERLIEFD OP NIALL HORAN

HELEEEP ik ben verliefd op Niall Horan van 1D…
maar dan ben ik dus niet verliefd voor de aandacht, beroemdheid, geld of one direction zelf
hij is altijd mijn favo geweest en tijdens een concert zat ik front row en toen zwaaide die naar mij en moest die lache en zei die wat en praatte tegen Harry en wees naar mij sindsdien ben ik hellemaal hopeloos nu ga ik nog een x naar de tour en zit ik eerste rij maar ik ben dus helleemaal hopeloos op Niall en ik vertelde het tegen vriendinnen en die lachte me uit en zeiden dat ik gek ben waardoor we zelfs ruzie kregen maar ze waren het niet waard want hadden ze echte vriendinnen geweest hadden ze geen ruzie gemaakt… Maar terug naar Niall nu weet ik dus niet wat ik moet doen ik ben echt heel erg verliefd op hem en hij weet dat ik besta maar hij kan iedereen over de wereld krijgen en dan zou die mij kiezen…
Ik heb dringend hulp nodig geen idee wat ik moet doen :blush: xxx

HAHAHAHAHAHA

Please meid, hij weet echt niet dat je bestaat.

dat weet die dus wel… hij heeft me gezien …

Sorry maar moet ik dit opvatten als troll gedrag? I mean come on, je maakt ech geen kans. Je mag allang blij zijn als ie een keer naar je kijkt tijdens een concert of iets. Hij weet niet eens dat je bestaat…

Je wilt niet weten hoeveel meisjes die ziet op zo’n dag. De kans is heel klein dat ie jou nog herkent.

Had hem je nummer gegeven.

Serieus, als jij weer naar een concert gaat dan zal Nialler je heus niet herkennen hoor. Hij ziet 9784512 meisjes op een dag onderhand.

Hij ziet heel veel meisjes en onthoud echt niet iedereen :wink:

Ben ik de enige die het grappig vind dat ze ‘verliefd’ is op Niall en dat ze een avatar foto van Harry heeft?

Ik lig gewoon strak hier :grinning_face_with_smiling_eyes:
Een beetje meid met gezond verstand weet dat het kansloos is.

Nee, geloof me. Hij weet écht niet dat je bestaat. Hoeveel mensen zijn er wel niet op zo’n concert? Denk je dat hij die allemaal onthoud? Nee, waarschijnlijk geen 1.

Zet je er overheen, het wordt echt niks.

Vond ik ook best leuk :’)

Het viel mij ook al op ja :grinning_face_with_smiling_eyes:

maar dat kan ik dus niet na dat me ex 2 dagen met me had voor een weddeschap en ik probeer het zo om me der overheen te zetten maar dat gaat dus nie

Dat was het eerste wat ik zag, haha

HAHAHAHAHAH. Ze heeft d’r foto veranderd :’)

Get a life. Sorry maar kan hier geen slotje op?

Wacht, ik begrijp er niet veel van. Had je 2 dagen met een jongen voor een weddenschap? Ik snap het echt even niet.

Mag ik vragen hoe oud je bent?